آی بی ام هم به جنگ هکر ها می رود

17 ارديبهشت 1393      0 دیدگاه

آی بی ام تازه ترین شرکتی است که برای عرضه محصولات امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات دست به کار شده و قصد دارد در این زمینه با سمانتک همکاری کند.
به گزارش فارس به نقل از تی جی دیلی، IBM و Symantecبا صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند که آی بی ام قصد دارد سیستمی موسوم به سیستم حفاظت در برابر تهدیدات و برنامه حفاظت از داده های حیاتی کاربران را به اجرا درآورد. هدف اصلی از اجرای این طرح ها حفاظت از داده ها و اطلاعات شرکت های تجاری بزرگ است.
آی بی ام از دو سال قبل و همزمان با خرید شرکت هایی همچون Guardium، Q1 Labs، Trusteer، Watchfire، Ounce Labs و Fiberlink/MaaS360 درصدد اجرای این طرح بوده است.
جمع آوری اطلاعات و تحلیل آنها در شبکه های رایانه ای به منظور مقابله با حملات هکری، نصب فایروال های دفاعی، بلوکه کردن بدافزارها با استفاده از نرم افزار Apex، شناسایی کردن آنها با استفاده از پلاتفورم QRadar Security و مقابله با تهدیدات جدید از جمله قابلیت های محصولات آی بی ام خواهد بود. حفاظت از اطلاعات حساس شخصی نیز در قالب این طرح پیش بینی شده است.
این خدمات فعلا در مرحله آزمایشی است و انتظار می رود استفاده از آنها ظرف شش تا دوازده ماه آینده ممکن شود. هزینه استفاده از سرویس های یاد شده هنوز اعلام نشده است.


به اشتراک بگذارید :

منبع: خبرگذاری فارس

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com