HPE GreenLake توانست جایزه CRN 2023 برای بهترین محصول بکاپ و ریکاوری ازآن خود کند!

15 بهمن 1402      0 دیدگاه

اگر از طرفداران سرورهای HPE باشید، حتما نام HPE GreenLake را شنیده‌اید. در مراسم CRN 2023، این تکنولوژی قدرتمند HPE که با نام GreenLake آن را می‌شناسیم، توانست جایزه برترین محصول سال را در حوزه امنیت و مدیریت دیتا ازآن خود کند. در این خبر قصد داریم به دلایل برد این جایزه بپردازیم. 

هر ساله، CRN به بررسی بهترین محصولات و اختراعات در حوزه IT می‌پردازند تا با اعطای جایزه، آن را محصول برتر سال معرفی کند. از این رو، صدها محصول را از بین طیف گسترده‌ای از فروشندگان IT مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی از جمله منحصر به فرد بودن، قابلیت‌های کلیدی، برتری‌ها و توانایی حل نیازهای مشتری را ارزیابی می‌کنند.

در حوزه‌های مختلف، جوایز متعددی اعطا شد، اما در حوزه امنیت داده و مدیریت، نامی آشنا به چشم می‌خورد. HPE GreenLake توانست جایزه بهترین محصول سال را در این حوزه ازآن خود کند.

در نوامبر سال 2021 بود که کمپانی HPE از HPE GreenLake به عنوان محصولی برای بکاپ و ریکاوری به عنوان راه حل SaaS و عملیات ابری رونمایی کرد.

hpe greenlake

آشنایی بیشتر با HPE GreenLake برای بکاپ و ریکاوری

هدف از طراحی HPE GreenLake، بکاپ و ریکاوری برای محافظت از بارهای کاری داخلی و ابری در سراسر Hybrid Cloud است. در واقع این سرویس، حفاظت کارآمد و خودکار داده را فراهم می‌کند. همه این قابلیت‌ها تحت عنوان یک سرویس ارائه می‌شوند و از این رو، هیچ نرم افزار یا سخت افزار پشتیبان برای مدیریت یا نگهداری به صورت جداگانه وجود ندارد. اجزایی که باید در محیط امن اجرا شوند، تحت نظر این سرویس مدیریت و نصب می‌شوند.

تکنولوژی بومی ابری به معنای دسترسی سریع به ویژگی‌های جدید از طریق به روز رسانی خودکار و بدون اختلال در سرویس است.

این سرویس از فناوری HPE StoreOnce Catalyst استفاده می‌کند که بکاپ گیری بهینه‌ای را متناسب با فضا فراهم می‌کند. از این رو، HPE Greenlake تا 8 برابر عملکرد ذخیره‌سازی بهتری را در مقایسه با روش‌‌های بکاپ گیری مشابه ارائه می‌دهد.

با استفاده از HPE Greenlake، علاوه بر اینکه هزینه‌های پهنای باند شبکه کاهش پیدا می‌کند، به طور قابل توجهی هزینه‌های ذخیره سازی بکاپ نیز در مقایسه با روش‌های مشابه کاهش پیدا می‌کند.

به کمک HPE Greenlake می‌توانید یک ماشین مجازی کاملا محافظت شده برای Private Cloud Business Edition ایجاد کنید و خط مشی حفاظتی را اعمال کنید که در HPE GreenLake برای بکاپ و ریکاوری قرار گرفته شده است.

علاوه بر این، می‌توانید بازیابی‌های ساده داده در حد VM یا حد فایل/پوشه را از همان کنسول ابری یکپارچه انجام دهید.

بکاپ + ریکاوری اطلاعات از دست رفته = حفاظت جامع از داده‌ها

Down شدن‌های برنامه ریزی نشده سرور به دلیل مشکلات طبیعی، حملات Malware و باج افزارها و قطعی‌ها، بزرگترین تهدیدها برای دیتاسنترها در زمانی که اپلیکیشن‌های حیاتی در حال گسترش یافتن از edge به hybrid cloud هستند. مشتریان باید بتوانند به راحتی در یک پلتفرم ایمن و در دسترس جهانی، مدیریت، حفاظت از داده و ریکاوری آن را به راحتی انجام دهند.

برای بهره مندی از حفاظت کامل داده‌ها، HPE GreenLake اینجاست تا به عنوان یک مکمل برای ریکاوری داده در کنار بکاپ گیری، در کنار شما باشد و با ارائه بازیابی فاجعه (DR) پیشرو در صنعت که با فناوری اثبات شده Zerto بر روی پلتفرم جهانی و SaaS ساخته شده است، به این چالش‌ها پاسخ دهد.

این کار شما را قادر می‌سازد تا از طریق continuous data protection (CDP) بتوانید downtime و از دست رفتن داده را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

 hpe greenlake

مدیریت جامع داده‌های سازمانی

پلتفرم لبه تا ابر HPE GreenLake یک تجربه عملیاتی ابری و راه حل مدیریت داده را برای شرکت شما فراهم می‌کند. تمامی اطلاعاتتان را می‌توانید از طریق Data Services Cloud Console (DSCC) در پلتفرم HPE GreenLake ذخیره، نگهداری و محافظت کنید.

چشم انداز HPE برای حرکت رو به جلو این است که تجربه کلی کاربر را یکپارچه و ساده کرده و این امکان را می‌دهد تا تنظیمات RPO/RTO مورد نظر را انتخاب کنید و ترکیب مناسبی از ریکاوری و بکاپ به طور خودکار در محیط ابری هیبریدی اولیه پیکربندی و مدیریت می‌شود.

این راه حل کامل حفاظت از داده به شما امکان می‌دهد تا به اهداف حفاظت از داده‌ها و مطابقت خود برسید.

 


به اشتراک بگذارید :

اگر از طرفداران سرورهای HPE باشید، حتما نام HPE GreenLake را شنیده‌اید. در مراسم CRN 2023، این تکنولوژی قدرتمند HPE که با نام GreenLake آن را می‌شناسیم، توانست جایزه برترین محصول سال را در حوزه امنیت و مدیریت دیتا ازآن خود کند. در این خبر قصد داریم به دلایل برد این جایزه بپردازیم. 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com