نرم افزار VMware امنیت کار از راه دور در هر زمینه کاری را هدف قرار می دهد

11 ارديبهشت 1400      0 دیدگاه

نرم افزار VMware امنیت کار از راه دور در هر زمینه کاری را هدف قرار می دهد.

vmware

سه ابزار از لیست نمونه کارهای VMware  - Workspace One: Carbon Black Cloud و SASE  اکنون به صورت bundle که مجموعه ای از ابزارها را برای ساده سازی مدیریت دستگاه ها و کار از راه دور ارائه می دهند موجود است .

تأمین دسترسی ایمن به برنامه های حیاتی یک چالش اساسی برای مشاغلی که  مجبور به سازگاری با کار از راه دوردارند در هنگام شیوع بیماری بوده است و با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل حتی پس از بازگشایی دفاتر نیز به پشتیبانی از نیروی کاراز راه دور نیاز دارند ، همچنان این بحث در اولویت IT خواهد بود.

با توجه به این نکته ، VMware از مجموعه ای از ابزارهای امنیتی و مدیریت endpoint برای پشتیبانی از کار از راه دور رونمایی کرده است. VMware Anywhere Workspace که در روز سه شنبه اعلام شد ، VMware’s Workspace One ترکیبی از یک 'پلتفرم فضای کاری دیجیتال' است که  برنامه ها را برای دسترسی  از طریق دستگاهها توضیع می کند . با کمک Carbon Black cloud endpoint security tools  و SASE که امنیت شبکه را برای تیم ها ارائه می دهد.

 

 به گفته Shankar Iyer  مدیر کل محاسباتی و ارزیابی کاربران : VMWare "با ترکیب این سه مورد می توانیم به ذینفعانی که شامل کارمندان ، CIO ، CISO ، مشاغل و منابع انسانی هستند ، میتوانیم خدمات  ارزشمندی  ارائه دهیم که منجر  گرفتاری کمتر کارمندان و صرفه جویی در هزینه ها و منابع انسانی مس شود."

 

مزایا:

  • دسترسی آسان در هر مکان جغرافیایی
  • پایداری برنامه و سطح بالای مشتری مداری از نظر کارایی و طراحی
  • Physical and virtual endpoint management
  • توانایی تامین امنیت بالا برای کاربران .برای مثال : اگر در زمانی که Workspace One و SASE  گزینه اعتماد برای اتصال به شبکه جهانی را در حد صفر ارزیابی کند ، ادغام های پیشگیرانه بیشتری برای آینده برنامه ریزی می شود.

 

تحلیل ، راه اندازی ،پیکربندی و ایمن سازی دستگاه ها با توجه به ساختار متفاوتشان این روز ها تبدیل به یک چالش بزرگ برای سازما ن هایی شده که تمام ابزارهایی که برای این کار استفاده می کنند در محیط شرکت قرار دارد مانند : فایروال ها و شبکه های داخلی VPN/WAN  بنابراین نیاز به برنامه هایی مانند VMware Anywhere Workspace tool  بسیار احساس شده و همچنین  میتواند کمک بزرگی در رفع یک سری از مشکلات حال حاضر باشد .

Bob Laliberte ، مدیر تمرین و تحلیلگر ارشد در Enterprise Strategy Group ، گفت: راه اندازی مجموعه Anyways Workspace 'بسیار به موقع است'. همانطور که سازمانها از استراتژیهای کار از خانه و ترکیبی استقبال می کنند ، تیمهای IT موظفند 'تجارب شخصی و ایمن را ارائه دهند که همچنین کاربران را بدون در نظر گرفتن محل کار خود ، بتوانند نیاز خود و سازمان ها را مرتفع سازند'. با توجه به این نکته یک مجموعه بسته بندی شده از برنامه ها 'باید برای مشتریان جذاب باشد ، و یک راه حل جامع برای تأمین انرژی محیط کار ترکیبی امن و امکان مقیاس بندی را فراهم کند.'

 


به اشتراک بگذارید :
کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com