معرفی لیبل های جدید HPE

26 دي 1400      0 دیدگاه

(بازبینی به تاریخ 12 نوامبر 2021) تأیید ماژول های حافظه HPE معتبر:

در سرتاسر جهان، تعدادی از ماژول های جعلی حافظه HPE به عنوان محصولات جدید HPE اصلی معرفی می شوند. این ماژول های حافظه به عنوان کیت های آپشن حافظه HPE و کیت های یدکی بسته بندی می شوند.

 


 

HPE اطلاعات زیر را برای تأیید حافظه HPE معتبر ارائه می دهد.

اطلاعات ارائه شده در این سند در مورد برخی از ابزارهای معمولی که برای تشخیص محصولات HPE اصل از تقلبی استفاده می شود و همه چیز را شامل نمی شود، زیرا ابزارهای غیرعمومی نیز وجود دارد که HPE از آنها برای تعیین اصالت استفاده می کند. باید توجه داشته باشید که صرفاً به این دلیل که یک محصول دارای ویژگی های خاصی است که در این توصیه نامه به آنها اشاره شده است، ثابت نمی کند که آن محصول در واقع اصل است. احراز هویت توسط HPE ممکن است تنها راه برای تعیین اصل بودن یا نبودن یک محصول باشد، و جزئیات آن فرآیند احراز هویت  عمومی نخواهد شد.

برای تأیید اعتبار ماژول های حافظه HPE، از اطلاعات ارائه شده در بخش جزئیات زیر استفاده کنید.

 

حافظه سیستم بوسیله DRAM با بالاترین کیفیت شروع میشود.

فقط تامین کنندگان اصلی DRAM در نظر گرفته می شوند و پس از آن که HPE از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان مداوم محصول خود مطمئن میشود و تنها پس از آزمایش هر سیستم با هر ظرفیت ماژول حافظه پشتیبانی شده، و پس از تایید  محصول که در تمام سرورهای HPE بدرستی کار می کند، یک کیت گزینه HPE ایجاد می شود.

اکثر ماژول‌های حافظه مستقیماً از تامین‌کنندگان خریداری می‌شوند و HPE به کار مستقیم با تامین‌کنندگان DRAM در طول عمر محصول ادامه می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که تنها محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان HPE تحویل داده می‌شوند. اگر مشکلی در کیفیت ایجاد شود، محصول از موجودی HPE پاک می‌شود و با کد تاریخ و شناسه محصول کنترل می‌شود تا اطمینان حاصل شود که مشکلات شناخته شده نمی‌توانند دوباره وارد موجودی HPE شوند. علاوه بر این، تامین‌کنندگان DRAM ملزم به ایجاد کنترل‌های کد تاریخ برای جلوگیری از ارسال ماژول‌های حافظه نامرغوب به HPE هستند.

Option Kit نیز الزامات خاصی دارد که باید رعایت شود. تست‌های شوک، سقوط و لرزش وجود دارد که تضمین می‌کند محصول، پس از رسیدن به مقصد نهایی، همچنان به درستی کار می‌کند.

نگرانی HPE با حمل و نقل محصول متوقف نمی شود. HPE با ارائه خدمات سطح بالایی بر روی محصولات حافظه HPE که در سیستم های HPE نصب شده اند، رضایت بالای مشتری را تضمین می کند.

برای اطمینان از اینکه مشتریان می‌توانند اجزای عمومی یا اجزای مورد استفاده را که برای نمایش کیت‌های انتخاب حافظه HPE معتبر دستکاری شده‌اند متمایز کنند، HPE از بسته‌بندی خاصی از جمله برچسب‌های آشکار HPE استفاده می‌کند.

نحوه تایید ماژول های حافظه HPE معتبر:

وقتی جزو «بهترین‌های کلاس» هستید، دیگران سعی می‌کنند از شما تقلید کنند و با تقلب از موفقیت شما سود ببرند. برخی تا آنجا پیش می روند که از همان شماره قطعه و ساختارهای مونتاژ کیت استفاده می کنند تا سعی کنند مشتریان را متقاعد کنند که همان محصولی را می فروشند که در کیت های HPE فروخته می شود. اگر بدانید به دنبال چه چیزی بگردید، تقلبی‌ها رایج هستند و به راحتی قابل تشخیص هستند.

 

بسته بندی:

از آنجایی که شماره‌های قطعه مختلف کیت ممکن است تعداد ماژول‌های متفاوتی در هر کیت داشته باشند، فرمت‌های مختلفی وجود دارد که ممکن است محصول در آنها ارسال شود. برای همان شماره قطعه، نباید بسته بندی از کیت به کیت تفاوتی داشته باشد. مواد بسته بندی مقوا، پلاستیک و کاغذ را می توان به راحتی تکثیر کرد. اگرچه بسته بندی ممکن است بسیار شبیه و حاوی اسناد مشابه یک کیت HPE باشد، ممکن است یک کیت HPE معتبر نباشد. HPE اکنون کیت ها را در بسته بندی های تاشوی مهر و موم شده ارسال می کند.

با گذشت زمان، HPE تغییراتی در بسته بندی محصول ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل کند که محصول کاربردی معتبر توسط مشتریان ما دریافت می شود. اطلاعات زیر به شما در شناسایی برچسب های معتبر HPE کمک می کند.

توجه: فقط کیت های حافظه 64 گیگابایتی در جعبه مقوایی ارسال می شوند.

 

دستکاری در مهر و موم

انتهای بسته بندی تاشو با هلوگرام منحصربفرد آشکار HPE مهر و موم شده است تا اطمینان حاصل شود که محصول داخل آن دستکاری نشده است (شکل 1 و 2 را برای محل برچسب بسته بندی و شکل 3 زیر را برای ظاهر کامل برچسب ببینید)

مهر و موم های HPE برروی بسته بندی ، دارای ویژگی های امنیتی مشابه برچسب های امنیتی سخت افزاری هستند که به تأیید اعتبار کیت کمک می کند. از دستورالعمل های اعتبارسنجی مشابهی که در جدول 1 آمده است برای تأیید اعتبار مهر و موم های HPE استفاده کنید. مهر و موم ها از مواد قابل تخریب ساخته شده اند که اجازه نمی دهند برچسب بدون اینکه به مهر و موم محل باز شدن آن آسیبی وارد شود از کارتن جدا شود. مهر و موم ها را می توان به راحتی برای باز کردن محصول برش داد.

HPE از چندین برچسب امنیتی مختلف برای تأیید و احراز هویت محصولات HPE استفاده می کند. اگر مهر و موم ها ویژگی های امنیتی مناسبی نداشته باشند، یکپارچگی محصول ممکن است مشکوک باشد و باید قبل از تعیین اینکه یک محصول HPE معتبر است، بیشتر شناسایی و واجد شرایط شود. اگر مهر و موم وجود نداشته باشد، یا اگر مهر و موم به هر نحوی دستکاری شده باشد، این سوال در مورد اعتبار کیت ایجاد می کند.

برای مهر و موم، برچسب باید فقط تا نیمه بلند شود. یک طرف باید به محصول بچسبد تا هیچ اثری از دستکاری دیده نشود. چسباندن یا استفاده از هر وسیله دیگری برای چسباندن مجدد برچسب تقلبی است. اگر HPE محصولاتی را دریافت کند که در آن برچسب آسیب دیده، حذف شده است، یا بخشی از آن حذف شده است "بیش از 50٪"، ممکن است احراز هویت یا مدرک خرید بیشتر برای تأیید ادعا مورد نیاز باشد. اگر مشتری نتواند اطلاعات مورد نیاز را ارسال کند یا قطعه در بررسی احراز هویت ناموفق باشد، HPE این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که صورت‌حساب قطعه جایگزین را از مشتری دریافت کند.

کیت های بسته بندی( Clamshells:)

برای اطمینان از ایمنی محصول، کیت های HPE با استفاده از پوسته های ترموفرم ساخته شده از مواد آنتی استاتیک ارسال می شوند. اگر کیت‌های آپشن جدید در جعبه‌هایی با کیسه‌های ضد الکتریسیته ساکن دریافت شوند، نشانه واضحی است که کیت‌ها کیت‌های آپشن HPE جدید نیستند و احتمالاً اصلاً کیت‌های آپشن HPE نیستند.

 

برچسب های امنیتی:

HPE از چندین برچسب امنیتی مختلف برای تأیید و احراز هویت محصول HPE استفاده کرده است. این برچسب ها دارای ویژگی های امنیتی لایه ای زیادی هستند که امنیت پنهان و آشکار را برای جلوگیری از جعل برچسب ها فراهم می کند. هنگامی که خطر جعلی شدن ویژگی های اصلی وجود دارد، HPE باید یا مجموعه بعدی ویژگی ها را در معرض دید قرار دهد یا ویژگی اصلی را تغییر دهد تا اطمینان بالایی در تأیید اعتبار محصول ایجاد کند.

 

 

ویژگی ها اعتبارسنجی برچسب سال

نوار امنیتی دارای آرم های HPE هولوگرافیک و متن شرکت Hewlett Packard است.

در زوایای خاص، یک ستاره‌باران سبز ظاهر می‌شود

سپتامبر 2021 تا اکنون
نوار امنیتی دارای هولوگرام های فلورسنت است که در حال حرکت هستند آوریل 2019 تا سپتامبر 2021

نوار امنیتی دارای هولوگرام های فلورسنت است که پیوسته با آرم HPE حرکت می کند:

1.چرخش از چپ به راست متن HPE و Hewlett Packard Enterprise در جهت مخالف حرکت می کند.

2.با حرکت بالا و پایین، متن HPE و Hewlett Packard Enterprise در جهت مخالف حرکت می کند.

سپتامبر 2016 تا سپتامبر 2019 


جدول 1: برچسب های امنیتی HPE (2002 - اکنون) چندین ویژگی مخفی نیز وجود دارد که فاش نشده است. اگرچه هر یک از نسخه‌های برچسب‌هایی که در تصویر زیر نشان داده شده‌اند ممکن است روی محصول در این زمینه موجود باشد، اما نسخه‌های قبلی نشان‌دهنده محصول قدیمی‌تر یا احتمالاً یک محصول تقلبی است. بسیاری از تقلبی ها دارای تغییر رنگ مشابه با موارد ذکر شده در این توصیه هستند. اعتبار سنجی های اضافی با کمک HPE با تماس با آدرس ایمیل زیر امکان پذیر است:

hardware.counterfeitvalidation@hpe.com

 

همچنین ممکن است از اطلاعات چاپ شده روی برچسب برای تشخیص نحوه ارسال محصول از HPE استفاده شود و برای ضمانت تأیید شود. کیت های گزینه شامل شماره ای است که به نام شماره سریال شناخته می شود (شکل 4 را در زیر ببینید). فقط محصولی که در یک کیت آپشن ارسال می شود باید در کانال فروش HPE فروخته شود. هر چیزی با فرمت متفاوت باید مشکوک تلقی شود و ممکن است واجد شرایط گارانتی نباشد.

HPE هیچ محصولی را که برچسب آن به طور کامل برداشته شده باشد، تضمین نمی کند.

 


به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com