HPE و JUNIPER ادغام خواهند شد!

28 بهمن 1402      0 دیدگاه

نهم ژانویه 2024 بود که HPE تمایل خود را برای خرید کمپانی Juniper اعلام کرد. گفته می‌شود HPE تصمیم دارد تا با مبلغ 14 میلیارد دلار Juniper را خریداری کند که با این کار نه تنها فرصت بزرگی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی نصیب HPE می‌شود، بلکه می‌توان زیرساخت‌های شبکه را با پشتیبانی هوش مصنوعی برای آموزش و اجرای برنامه‌های مبتنی بر آن توسعه داد. در عین حال، این خرید باعث می‌شود تا سبد محصولات HPE روی بخش‌های پر رونق‌تر و پر سودتر بازار متمرکز شود.

کمپانی Juniper سبد محصولات شبکه HPE Aruba را تامین خواهد کرد و فرصتی عالی برای تسریع رشد در بخش‌های هوش مصنوعی، مرکز داده، ارائه دهندگان خدمات و ابر را فراهم می‌کند. هدف HPE از خرید این شرکت، ارائه راه‌حل‌های بهتر برای چالش‌های مشتریان است. در واقع با ادغام HPE و Juniper، یک شرکت شبکه جدید با خدمات کامل ایجاد خواهد شد. 

بعد از ادغام، تصمیم بر این نیست که محصولی از این دو شرکت حذف شود، بلکه با ترکیب توانایی‌های هر دو، تنوع و انتخاب بیشتری برای مشتریان در این بخش ایجاد خواهد شد. نکته قابل توجه، وجود نقاط قوت، محصولات و خدمات برجسته در هر دو شرکت است. با ترکیب این دو شرکت، سرعت ارائه ارزش و انعطاف‌پذیری برای تمام مشتریان افزایش پیدا خواهد کرد. 

تمامی محصولات HPE که در حال حاضر برای فروش عرضه می‌شوند، از جمله سخت‌افزار، خدمات و راه‌حل‌های ارائه شده از طریق HPE Aruba Networking Central، همچنان برای خرید در دسترس هستند و تمام سیاست‌های این شرکت به قوت خود باقی هستند. همچنین رویدادهایی مانند برنامه Atmosphere Edge در HPE Discover و جلسات هیئت مشاوره مشتریان و شرکا علاوه بر فعالیت‌های منظم این شرکت ادامه دار خواهند بود. 

پیش بینی می‌شود خرید Juniper و ادغام کامل آن با کمپانی HPE تا اواخر سال 2024 و اوایل 2025 طول بکشد و در حال حاضر هر دو کمپانی در تولید محصولات و خدمات خود به طور مجزا فعال هستند. با ادغام این دو شرکت، شاهد انقلاب بزرگی در صنعت شبکه و تنوع محصولات بیشترخواهیم بود. باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی با این ادغام در دنیای تکنولوژی اتفاق خواهد افتاد. 

ما در آداک فناوری مانیا در تلاش هستیم تا اخبار جدید روز دنیا را به اطلاع شما برسانیم. با ما بمانید.

 


به اشتراک بگذارید :

به تازگی خبری از این قبیل منتشر شده که دو شرکت HPE و JUNIPER تصمیم به ادغام گرفته اند، این خبر را با هم بخوانیم.

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com