هك شدن فروم آنتی ویروس Avast

7 خرداد 1393      0 دیدگاه

در این هك، نام های كاربری، كلمات عبور و آدرس های ایمیل كاربران لو رفته است.
به گزارش ماهر، فروم آنلاین شركت آنتی ویروس Avast هك شده است كه در نتیجه آن، نام های كاربری، كلمات عبور درهم سازی شده و آدرس های ایمیل اعضای آن لو رفته است.
این شركت كه به واسطه ابزارهای رایگان آنتی ویروس خود شناخته می شود، این نشت داده ها را روز دوشنبه تأیید كرده است و تا زمانی كه تحقیقات خود را در این مورد انجام دهد، فروم مذكور را آفلاین كرده است.
Avast تأكید كرده است كه در این اتفاق، هیچ داده مالی لو نرفته است و كمتر از 0.2 درصد از 200 میلیون كاربر Avast تحت تأثیر این هك قرار گرفته اند.
مدیرعامل Avast به كاربرانی كه از اطلاعات یكسان برای دسترسی به سایت های دیگر نیز استفاده می كنند توصیه كرده است كه هرچه سریع تر كلمات عبور خود را تغییر دهند.
به گفته وی زمانی كه این فروم به صورت آنلاین بازگردد، تمامی كاربران مجبور خواهند بود كلمات عبور خود را تغییر دهند و كلمات عبور قدیمی دیگر كار نخواهد كرد.
این شركت اظهار كرده است كه از مدت زمان غیرفعال بودن این فروم برای انتقال آن به یك پلتفورم نرم افزاری دیگر و افزایش امنیت و كارایی آن استفاده خواهد كرد. این فروم سال ها بر روی پلتفورم نرم افزاری شركتی دیگر میزبانی شده است و نحوه نفوذ مهاجم به فروم هنوز مشخص نیست


به اشتراک بگذارید :

منبع: ماهر

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com