// شرکت seagate سری جدید هارد دیسک های خود را با ظرفیت ده ترابایت به بازار معرفی کرد
بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

شرکت Seagate امروز سری جدید هارد دیسک های حرفه ای خود را با ظرفیت حداکثر 10 ترابایت (10TB) برای کامپیوترهای شخصی رومیزی، ذخیره سازهای شبکه (NAS) و سیستم های نظارت تصویر (NVR) به بازار معرفی کرد.

این دیسک های پر ظرفیت که ملقب به سری نگهبان می باشند با 2 ترابایت (2TB) ظرفیت بیشتر نسبت به سری قبلی جهت استفاده مصرف کنندگان شخصی و کسب و کارهای کوچک به بازار معرفی شده اند.

سری نگهبان شامل مدلهای BarraCuda Pro ، IronWolf و SkyHawk می باشد که به ترتیب بر روی کامپیوترهای شخصی رومیزی ، ذخیره سازهای شبکه و سیستم های نظارت تصویری بکار گرفته می شوند. همچنین شرکت Seagate اعلام کرده که نشان تجاری Barracuda را که در گذشته برای استفاده در کامپیوترهای شخصی رومیزی و لپ تاپ ها استفاده میشده و در چند سال اخیر کنار گذاشته شده با تغییر کوچکی در نام آن یعنی BarraCuda احیا کرده است.

سری جدید BarraCuda با سرعت های 5900rpm تا 7200rpm با ظرفیت های 500GB تا 10TB و همچنین قابلیت DRAM Cache بسیار بالای 16GB تا 64GB در دو سایز 2.5-in و 3.5-in که به ترتیب بر روی لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی قابل استفاده هستند تولید شده است. این درایو ها امکان پشتیبانی از قابلیت Self-Encryption Drive را که با استفاده از گذرواژه های شخصی جهت رمزگذاری اطلاعات ذخیره شده در دیسک و به حداکثر رساندن امنیت را نیز دارا می باشند.

محصول معرفی شده دیگر شرکت Seagate به نام IronWolf بازار دستگاه های ذخیره سازی در کسب و کارهای کوچک را نشانه گرفته که جهت استفاده بر روی ذخیره سازهای شبکه با ظرفیت 1 تا 16 خشاب دیسک با ظرفیت حداکثری 10TB طراحی و روانه بازار شده است. این دیسک ها از نرم افزار پیشرفته شرکت AgileArray پشتیبانی می کنند که وظیفه کنترل خطاها، مصرف برق و لرزش را برعهده دارد.

همچنین دیسک ها قابلیت کاهش مصرف برق و قرار گرفتی در حالت آماده استفاده را دارا می باشند که می تواند انرژی مصرفی دیسک را از 6.8watts در حالت فعال به 0.8watts در حالت آماده استفاده کاهش دهد.

 

مدل SkyHawk نیز مدل تجاری سازی شده مدل قدیمی تر Sv35 از سری دیسک های ذخیره سازی سیستم های نظارت تصویری می باشد که با سرعت 7200rpm و ظرفیت حداکثر 10TB جهت ذخیره سازی 1000 ساعت ویدئو با کیفیت HD و استفاده از firmware جدید ImagePerfect شرکت MTC طراحی و روانه بازار شده است. این Firmware امکان استفاده از دیسک ها را برای دوربین های حساس به حرکت و همچنین خاموش شدن دیسک ها در زمانهایی که از انها استفاده نمی شود جهت کاهش مصرف انرژی و حرارت را فراهم می کند. لازم بذکر است با توجه به این ویژگی هیچ وقفه ای در ضبط تصاویر ایجاد نمی شود و دیسک ها در کوتاه ترین زمان به حالت فعال باز می گردند.

 

آداک فن آوری مانیا / امیر قربانعلی

کلمات کلیدی:

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: