سواری امن تر ، با کلاه موتورسیکلت هوشمندتر

24 دي 1393      0 دیدگاه

یک مسابقه ی موتور سواری که در آن جمعیت زیادی از موتورها با هم در یک مسیر مسابقه می دهند یکی از هیجان انگیزترین مسابقه های سرعت است.

اما همانطور که این مسابقه بسیار هیجان انگیز است ، به همان اندازه خطرناک نیز هست و بسیاری افراد ترجیح می دهند که سرگرمی امن تری را انتخاب کنند.

اما تکنولوژی(internet of everything) یا    IoEراهکارها و پیشنهاداتی برای حل این مشکل (خطرناک بودن مسابقه) ارائه می دهد.

یک محصول جدید به نام Skully AR-1 به عنوان هوشمندترین کلاه موتورسواری در جهان است.

AR-1 نشان دهنده ی تمامی همگرایی های تکنولوژی هست که هدایت کننده ی تجارب جدیدی همانند IoE است که مردم، فرآیند ها، داده ها و همه چیز را در راههای جدید و شگفت انگیز به هم ارتباط می دهد.با تزریق سنسور ویدئو در پشت کلاه، می تواند ترافیک در نقاط کور را شناسایی کند.

رازهمچین سنسورهایی  تعامل با نوآوری هایی از قبیل تلفن های هوشمند، GPS  ها ، بلوتوث ، ریزپردازنده های فوق سرعت و نمایشگرها است.

IoE تمامی این تکنولوژی ها را در کنار هم قرار می دهد و در نتیجه راننده می داند که دقیقا در کجا قرار دارد و به کجا میرود و در هر لحظه در اطرافش چه می گذرد.

موتورسواران همچنین می توانند تمامی  اطلاعات کلیدی در همه مدت سواری  مانند ترافیک و آب وهوا را در اختیار داشته باشند.

همچنین اگر هر گونه تهدید و مشکل جدی در طول راه بوجود آید، رانندگان قبل ازاینکه هر گونه مشکل جدی پیش بیاید ؛ تمام این اطلاعات را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش روبه روی صورتشان می بینند و فورا مطلع می شوند.

همانند خلبانان جنگنده ی F-16 که در مبارزه های دشواربدون اینکه حتی لحظه ای چشم از عمیات بردارد اطلاعات بسیار مهم عملیات را دریافت می کند. بنابراین موتور سوارنیز به همین ترتیب در زمان سواری آگاهی و هوشیاری بیشتری دارد.

IoE در دوردست ترین نقاط و بالاترین سرعت ها در حال تغییر هر چیزی به بهترین شکل و بهترین کیفیت است ؛ و موتورسواری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به‌این‌ترتیب AR-1 یک سواری و هیجان امن‌تر را برای موتورسواران و دوست داران هیجان و سرعت و مسابقات موتورسواری فراهم می‌کند.


به اشتراک بگذارید :

منبع: http://blogs.cisco.com/ioe/a-safer-ride-with-a-smarter-motorcycle-helmet

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com