آداک فن آوری مانیا حامی همایش بین المللی فضای مجازی پاک

11 اسفند 1393      0 دیدگاه

فضای پیچیده و درهم و برهم سایبری کنونی کشور در کنار سایه رو به رشد و فزاینده فن آوری، آن چنان نگران کننده شده است که دیگر امروز کمتر کسی پیدا می شود که از آن سخنی نشنیده باشد و یا خود حرفی در این زمینه به میان نیاورده باشد، این همه گیری نگرانی چنان خود را نمایانده است که حتی کسانی که پا به سن گذاشته اند و شاید اصلاً میانه ای با تکنولوژی های امروزی  ندارند هم، کم و بیش از آن با خبرند و ناخودآگاه و به واسطه استفاده نزدیکان خود با آن درگیر شده اند.

اگر جانب انصاف را زمین نگذاریم، در این زمینه کم هم نبوده اند کسانی که زبان به نقادی گشوده اند و مقاله نوشته اند و سخنرانی کرده اند، اما جای تأسف است که در مرحله اجرا  از قافله عقب مانده ایم و شاید بیراه نگفته باشیم که دلیل این امر فقدان یک هم اندیشی سالم و نهایی برای شروع قانون گذاری  می باشد.

در همین راستا دانشگاه صنعتی شریف با همکاری شرکت آداک فن آوری مانیا در تاریخ هفدهم اسفند ماه سال جاری «همایش بین المللی فضای مجازی پاک»  را برگزار می نماید.

 این همایش با هدف هم‌افزایی اندیشه‌ای، فرهنگی و دانشی در جهت رسیدن به فضای مجازی پاک برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. آشنایی و ارتباط میان اندیشمندان، اساتید، پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان، سیاست‌گذاران، مسئولین و فعالان و علاقمندان فضای مجازی پاک و همچنین بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و آسیب‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزار کنندگان است.

 

محورهای اصلی همایش:

 - دکترین فضای مجازی پاک و افق­های آینده

  - حفظ، تحکیم و صیانت از نهاد خانواده در فضای مجازی

  - فناوری‌های سلامت فضای مجازی (فناوری درخدمت فضای مجازی پاک)

  - آسیب‌های فضای مجازی و نحوه تأمین سلامت فضای مجازی

  - نقش رسانه‌ها، اپراتورهای مخابراتی، سمن ها، صنعت و مردم درسلامت فضای مجازی

  - اوقات فراغت، تفریح و سرگرمی مجازی پاک

  - راه‌حل‌های جهانی و بین المللی به کار برده شده در تأمین سلامت فضای مجازی

 


به اشتراک بگذارید :
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com