احتمال ادغام DELL و VMware

16 بهمن 1396      0 دیدگاه

integration of DELL and VMware

کمپانی DELL احتمال ورود به بازار سهام یا ادغام در VMWare را تأیید کرد.

هفته‌ی گذشته شاهد انتشار اخباری بودیم که نشان از سیاست‌های جدید DELL برای جذب بیش از پیش سرمایه توسط این کمپانی داشت. بر اساس اطلاعات برگرفته از اسناد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، اخباری منتشر شد که رفتن به زیر پرچم VMWare یا عرضه‌ی عمومی سهام DELL را پیشنهاد می‌داد. حال DELL این شایعات را تأیید کرده است. به نظر می‌رسد تصاحب ۶۷ میلیارد دلاری EMC توسط دل، این کمپانی را به صرافت تأمین مالی این خرید انداخته است.

 

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط SEC، شرکت DELL سه راه حل برای جذب سرمایه در پیش خواهد گرفت که یکی از آن‌ها عرضه‌ی اولیه‌ی سهام این کمپانی در بازار بورس است. در صورت ورود DELL به تالار بورس، این موضوع برای دومین بار است که اتفاق می‌افتد.

 

گزینه‌ی دیگر برای جذب سرمایه، ادغام با VMWare و گزینه‌ی سوم این است که DELL کار خود را به همین ترتیب پیش ببرد. البته احتمال انتخاب گزینه‌ی سوم از سوی DELL کمی بعید است؛ چراکه این کمپانی یک بدهی ۴۶ میلیارد دلاری دارد. به نظر می‌رسد DELL در نظر دارد فرایند تصمیمات خود را بی‌صدا پیش ببرد؛ اما با توجه به اینکه DELL مالک بیش از ۸۲ درصد از سهام VMWare است، باید با کمیسیون بورس و اوراق بهادار مکاتبه کند؛ چراکه VMWare در تالار بورس قرار دارد.

 

همانطور که می‌دانید، کمپانی DELL با تصاحب EMC مالکیت VMWare را نیز در اختیار گرفت؛ حال آنکه این کمپانی به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند و حتی سهام آن تا امروز به‌صورت مستقل در بازار بورس داد و ستد می‌شود.

 

با توجه به اطلاعات موجود، مشخص است که DELL همچنان در راستای اینکه چه سیاستی در پیش خواهد گرفت، تصمیمی ندارد.


به اشتراک بگذارید :

علی فراهانی / آداک فن آوری مانیا

منبع : https://techcrunch.com

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com