تاریخچه جست‌وجوهای خود در گوگل را دانلود کنید

6 ارديبهشت 1394      0 دیدگاه

ممکن است با شنیدن این خبر کمی خجالت‌زده شوید چرا که هم‌اکنون می‌توانید تاریخچه جستجوی‌ خود را در گوگل دانلود کنید! وبلاگ غیررسمی گوگل سیستم‌عامل و نوشته‌های مربوط به Venture Beat، دست‌یابی به اطلاعات تاریخچه اکانت‌تان را ساده عنوان کرده است. برای دست‌یابی تنها کافیست که بر روی چرخ‌دنده موجود در سمت بالا-راست کلیک کنید و دانلود را انتخاب کنید. 

 

گوگل مشاهده تاریخچه جستجوی شما را برای زمان‌های کوچکی امکان‌پذیر کرده است اما هم‌اکنون شما می‌توانید آن‌را به‌عنوان یک آرشیو در فایل‌های JSON داشته باشید که از بخشی تشکیل شده است. وقتی که شما درخواست دانلودشدن آن را می‌دهید، تقریبا بدون فاصله‌ای با کمک سرویس جیمیل با یک لینک به آرشیو در سرویس گوگل درایو دست ‌خواهید یافت که می‌توانید آن‌را دانلود و سپس به عنوان یک فایل Zip آن را در هارد دیسک خود داشته باشید.

این نکته را باید بدانید که آرشیو شما تنها دارای اطلاعاتی خواهد بود از وقتی که شما این ویژگی را روشن کردید و به حساب گوگل خود وارد شده‌ بودید. این قابلیت دانلود تمامی جستجوی شما یک دست اضافه‌ای برای خط مشی شرکت گوگل ست که این امکان را می‌سازد تا به سادگی داده‌ها را دریافت کنید.


به اشتراک بگذارید :

منبع: ترنجی

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com