جزئیات آپدیت پاییزه ویندوز 10

14 شهريور 1396      0 دیدگاه

شرکت آداک فن آوری ماینا


مایکروسافت روز جمعه رسما اعلام کرد که آپدیت بزرگ پاییزه ویندوز روز 17 اکتبر برای کاربران سراسر دنیا عرضه خواهد شد. «تری میرسون» مشاور ارشد بخش سیستم‌عامل‌های مایکروسافت در پست اخیر خود نوشته که این به‌روزرسانی که «Fall Creators Update» نامیده می‌شود همزمان با عرضه هدست‌های واقعیت ترکیبی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود هدست‌های ویندوز با قیمت 299 دلار عرضه خواهند شد و برای استفاده باید به کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 و آپدیت Fall Creator متصل شوند. «میرسون» در ادامه گفت که کاربران در آپدیت پاییزی با افزایش کیفیت بازی‎ها، امنیت، دسترسی‌ها و همچنین تجربه جدیدی از تصاویر سه‌بعدی با استفاده از واقعیت ترکیبی روبرو خواهند شد.

نسخه اولیه ویندوز 10 حدود 2 سال پیش معرفی شد و حالا جدیدترین آپدیت این ویندوز قرار است برای دستگاه‌های متعدد مجهز به این ویندوز معرفی شود. مایکروسافت اعلام کرده که به‌‌زودی بیش از 1 میلیارد کاربر از خدمات و اپلیکیشن‌های مایکروسافت استفاده خواهند کرد.

«میرسون» همچنین در ادامه پست خود نوشت: «مایکروسافت معتقد است که پس از ترکیب دنیای دیجیتال و دنیای فیزیکی، واقعیت ترکیبی به مهم‌ترین قدم در تکامل زندگی کامپیوتری انسان‌ها تبدیل خواهد شد.»

متاسفانه مایکروسافت در بخش اسمارت‌فون از دیگر رقبای خود از جمله اپل و گوگل جا مانده است و حال قصد دارد با گسترش سیستم کلاد ویندوز 10، دسترسی به این سیستم توسط اسمارت‌فون‌ها را آسان تر کند و هرچه زودتر هدست‌های واقعیت ترکیبی را به‌ بازار عرضه کند تا از این طریق بتواند شکست‌ خود در بخش اسمارت‌فون‌ها را جبران کند.

ساتیا نادلا (مدیرعامل شرکت مایکروسافت) می‌گوید که ویندوز 10 به شکلی طراحی شده که بتواند بر روی تمامی دیوایس‌های الکترونیکی از جمله گجت‌های هوشمند، اسمارت‌فون‌ها و کامپیوترهای خانگی اجرا شود و حال برای اجرای هماهنگ این سیستم عامل‌ها تنها به‌یک اپلیکیشن جامع نیاز داریم. نادلا در کنفرانس جمعه اظهار داشت که قابلیت جابجایی سیستم عامل از قابلیت جابجایی دستگاه‌ها اهمیت بیشتری دارد.

آپدیت پاییزی ویندوز 10 بیست‌وپنجم مهرماه (هفدهم اکتبر) عرضه خواهد شد.


به اشتراک بگذارید :

منبع:ای تی ایران

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com