در باره ما /شرکت آداک فن آوری مانیا

Resume

رزومه

Trust Port

محصول کشور جمهوری چک ، یک ضد ویروس فوق العاده قوی و هوشمند است که بدلیل کیفیت بالای این نرم افزار استقبال بی نظیری از آن به عمل آمده و تعداد کاربران آن در سراسر دنیا روز به روز در حال افزایش می باشد.

ویژگیهای ممتاز تراست پورت:

بالاترین درصد شناسایی تهدیدات،دارای سه موتور جستجو، کمترین بارگذاری روی سیستم، بهترین سرعت عمل در واکنش به تهدیدات، کاربر پسند بودن محیط برنامه، دارای کنسول مدیریتی تحت وب ، آنتی ویروس منتخب سالهای ۲۰۰۶ ، ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ از سازمانهای مستقل و معتبر AV-Comparatives   و VirusBulletin . 

گستره کامل محصولات برای کامپیوترهای رومیزی، سرورها، دروازه های اینترنت، دروازه های ایمیل، پرتالها و دستگاههای فایروال ، ارایه نسخه ضد ویروس اختصاصی برای سرورهای ویندوز در جهت حفظ کارایی سرورها.

 

KasperSky

کسپرسکی ارائه کننده نرم افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری ها و هرزنامه ها است. محصولات آزمایشگاه کسپرسکی دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم ها و سریع ترین زمان نشان دادن عکس العمل در برابر تهدیدات هستند. این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت های کوچک و متوسط، سازمان های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می گردند. فناوری حفاظتی کسپرسکی همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شرکت های امنیتی سراسر جهان به کار گرفته می شود.

 

ESET

راهکارهای گسترده ما در همه  محیطها و پلت فرمها از ایستگاههای محلی گرفته تا سرورها و دستگاههای موبایل به کاربران کمک می نماید تا بالاترین سطح حفاظت را در کلیه محیطهای مذکور بدست آورند. قدرت آشکار سازی بی نظیر ویروسها و بدافزارها به همراه کمترین میزان استفاده از منابع سیستمی در راهکارهای ارائه شده و مورد تایید مراکز و سازمانهای مستقل تست بدافزارها از ویژگیهای برجسته محصولات شرکت "ESET" می باشد.


اواین صفحه » 7 8 9 10 11 12 13 » آخرین صفحه
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com