در باره ما /شرکت آداک فن آوری مانیا

Resume

رزومه

واحد امنیت شبکه

امروزه با گسترش صنعت IT در تمام دنیا شاهدحرکتی سریع و غیرقابل جلوگیری در تمامی سازمانها و شرکتها می باشیم، از جمله می توان به ایجاد سیستمهای اتوماسیون مالی و اداری، سرویسهای ایمیل و کاربرانی که از راه دور با شبکه های داخلی خود ارتباط برقرار می نمایند اشاره نمود لذا داشتن بستری امن لازمه تداوم هر مجموعه ایی می باشد. از اینرو شرکت آداک فن آوری مانیا فعالیت گسترده ایی را در این امر برنامه ریزی نموده و با بهرگیری از کارشناسان حرفه ایی و محصولات تایید شده جهانی امنیت را به مشتریان خود هدیه می دهد.

 

1-   Cyberoam UTM

2-   Netgenei HOME/SOHO

3-   Bitdefender

4-   KasperSky

5-   ESET-NOD32

6-   Trustport  

 

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به عدم امنیت کامل توسط آنتی ویروس ها و پیشرفت سریع هکرها و کرم های اینترنتی از یک طرف و همچنین افزایش سنگینی بارگذاری نرم افزارهای این چنینی بر روی سیستم های کامپیوتری از سوی دیگر اکنون نیاز به سخت افزارهایی احساس می شود که بتوانند در تمامی لایه ها دیتا ها را کنترل نموده و بستر شبکه شما را ایمن سازند در اینجاست که ضرورت استفاده از (UTM (Unified Threat Management بر همگان آشکار خواهد شد.

شرکت سایبروم در سال 1999 با بیش از 450 کارمند شروع به فعالیت نموده و دفاتر مختلفی در سراسر دنیا دارد که در 125 کشور دنیا توسط بیش از 4500 شریک تجاری خود مشتریان زیادی را سرویس می دهد . محصولات سایبروم دارای بالاترین استاندارد ها بوده و جوایز و تاییدیه های زیادی را در این زمینه کسب نموده که در سایت رسمی سایبروم قابل مشاهده می باشد.

سایبروم امنیت مجموعه شما را با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارد تحت پوشش قرار می دهد و از تمامی فن آوری های روز مانند پردازنده های چند هسته ای در محصولات خود استفاده می نماید همچنین تیم تحقیق و توسعه آن دائماً در حال بروز رسانی محصولات می باشد.

تنوع دسته بندی محصولات سایبروم :

1. Cyberoam UTM

2. Cyberoam iveiw

3. Cyberoam Central Console (CCC)

4. Endpoint Data Protection

5. Cyberoam NetGenie


اواین صفحه » 5 6 7 8 9 10 11 » آخرین صفحه
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com