در باره ما /شرکت آداک فن آوری مانیا

Resume

رزومه

آنتی ویروس Anti-Virus

نماینده رسمی فروش کلیه محصولات Bitdefender

 

Bitdefender  

 

محصولات بیت دیفندر بهترین و قدرتمندترین نرم افزار آنتی ویروس و امنیت شبکه در سال 2012 می باشد که راهکارهای جامع امنیت شبکه و اینترنت را پشتیبانی می نماید. این نرم افزار محصول کشور رومانی بوده و توسط شرکت آداک فن آوری مانیا ارایهمی گردد. لذا مانند محصولات مشابه به هیچ وجه مشکلات از بین رفتن لایسنس ها به دلایل تحریم را نداشته و همچنین در رتبه اول جهانی قرار دارد که شما می توانید به راحتی در سایتهای مقایسه ایی در مورد آن تحقیق نمایید.

بیت دیفندر تنها آنتی ویروسی است که دارای ابزار و منوی کاملاً فارسی می باشد و کار را برای کاربرانی که حرفه ایی نیستند آسان می نماید، کاربران به راحتی می توانند مفهوم پیغام ها را متوجه شده و با عملکرد صحیح امنیت کامل را داشته باشند.

 

امنیت سرورهای مجازی با بیت دیفندر

سازگاری کامل بیت دیفندر بخصوص با vmware shield قدرتمندترین راهکار امنیت جهان را در اختیار بهره برداران در حوضه سرورهای مجازی در اختیار Data Center ها قرار می دهد. بسیاری از عملیات مربوط به سرورهای مجازی می توانند بصورت مرکزی بر روی بســـــتر Vmware نصب شود و از آنجائیکه این نرم افزار با vshield سازگاری کامل دارد این سیستم می تواند امنیت تمامی سرورهای مجازی موجود را تامین نماید. از انواع سرورهای ویندوزی ، انواع سرورهای لینوکس و سولاریس بصورت همزمان پشتیبانی خواهند شد.

 

راهکارهای مجازی سازی Virtualization

شرکت هایی که در زمینه فن آوری اطلاعات مشغول به کار می باشند باید جوابگوی تقاضاهای روز افزون  سرویس گیرندگان خود باشند. امروزه هر تصمیمی که در تجارت گرفته می شود به نوعی به دنیای فن آوری اطلاعات مرتبط می شود و در این میان شرکت های ارائه دهنده خدمات در حال رقابت برای بدست آوردن مشتریان بیشتر می باشند.همچنین شرکت های ارایه دهنده خدمات با کاهش منابع و افزایش روز افزون تقاضا روبرو هستند و این دلیلی است برای حرکت به سمت زیرساخت های مبتنی بر رایانش ابری. دلیل این حرکت، کارا تر بودن انعطاف پذیرتر بودن این ساختار می باشد که باعث ارائه خدمات بهتر در ازای هزینه کمتر میشود.

 

 


اواین صفحه » 6 7 8 9 10 11 12 » آخرین صفحه
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com