ASL Plz به تاریخ می پیوندد!

22 خرداد 1395      0 دیدگاه

بعد از آنکه مایکروسافت در سال 2014 نرم افزار پیام رسان کلاسیک خود یعنی MSN Messenger را غیر فعال کرد، شرکت یاهو نیز رسماً اعلام کرده است که نرم افزار 18 ساله خود یعنی یاهو مسنجر را در پنجم آگوست 2016 غیر فعال خواهد کرد. دلیل این امر شروع پشتیبانی از نرم افزار جدید و چند سکویی یاهو می باشد که از سال 2015 شروع به کار کرده است و بدین ترتیب بعد از گذشت تقریبا دو دهه نرم افزار معروف یاهو مسنجر که نسخه اول آن تحت نام "Yahoo Pager" ارائه شد و جمله معروف تر و سوالی "ASL Plz" برای همیشه به تاریخ خواهد پیوست.

یاهو همچنین اعلام کرده است که از یکم سپتامبر سرویس “Yahoo Recommends” را که یک ویجت شخصی برای نمایش مطالب و تبلیغات مرتبط به خوانندگان می باشد را نیز از دسترس خارج خواهد کرد. 

یاهو در دسامبر 2015 از ارائه نرم افزار چت جدید خبر داد، نرم افزاری که برای ارائه در موبایل ها، وب و سرویس یاهو ایمیل آماده شده است و نرم افزارهایی چون whatsApp، snapChat و Google’s Gchat را هدف گرفته است.

نرم افزار جدید امکان جستجوی داخلی GIF، به اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالا و چت گروهی را دارد. کاربران همچنین می توانند پیام های شخصی یکدیگر را Like کنند. 

نرم افزار جدید را برای اندروید از اینجا و برای آیفون از اینجا دانلود نمایید.

 


به اشتراک بگذارید :

اخبار مرتبط: بازگشت یاهو مسنجر

حمیدرضا عباسی / آداک فن آوری مانیا

منبع: ibtimes.co.uk

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com