ارتقای firmware سایبروم به سوفوس XG

9 تير 1395      0 دیدگاه

سوفوس با در اختیار گرفتن شرکت سایبروم در سال 2014 و اضافه کردن مدل های جدید سری XG در سال 2015  ترکیبی از بهترین امکانات سری SG سوفوس و iNG سایبروم را در  نسخه firmware  جدیدی با نام SF-OS برای سری XG  طراحی نمود که علاوه بر بهره مندی از اکثر امکانات سایبروم دارای امکانات کلیدی دیگری نظیر RED ( برای ارتباطات از راه دور بسیار آسان ولی من شبکه ها ) , حفاظت قوی تر ایمیل با تکنولوژی رمزگذاری SPX وهمچنین DLP  , security Heartbeat  , advanced threat protection و رابطه گرافیگی هوشمند تری است.

در حال حاضر امکان انتقال firmware   فایروال های سری iNG  سایبروم و یا UTM سری   SG سوفوس به Firmware فایروال  سری XG سوفوس به صورت رایگان وجود دارد.

بعد از ارتقای firmware به SF-OS امکان بهره گیری از تمام امکانات به مدت یکماه برای بررسی و تست نسخه جدید فراهم شده است و مدیران شبکه  در صورت تمایل می توانند  اقدام به مهاجرت لایسنس ها  از سایبروم به سوفوس را داشته باشند. 

 

انتقال لایسنس های تکی و جداگانه

 

لایسنس های گروهی یا باندل

 

نکته بسیار مهم: پس از انجام مهاجرت  لایسنس سایبروم  به سوفوس دیگر امکان برگشت به Firmware سایبروم وجود نخواهد داشت. ولذا توصیه می شود قبل از این اقدام حتما تمامی بررسی ها را در مدت زمان یکماهه لایسنس موقت انجام دهید. 

 

 


به اشتراک بگذارید :

سامان احتشام زاده / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com