ایران اچ پی ملعون

15 اسفند 1395      0 دیدگاه

اگر در سرچ گوگل از کلمات "خرید سرور اچ پی " "سرور اچ پی"  استفاده کنید حتما در انتهای کلمات سرچ شده با این عنوان مواجه میشوید:

در پاسخ به شکایتی که تحت قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال ایالات متحده دریافت کردیم، 1 نتیجه را از این صفحه برداشته‌ایم. در صورت تمایل، می‌توانید شکایت قانون حق نسخه‌برداری دیجیتال هزاره را که موجب برداشتن محتوا از LumenDatabase.org شده است، بخوانید.

نظر بنده به این جملات بولد شده جلب شده بر روی لینک مربوطه کلید کردم به صفحه مورد نظر منتقل شدم.در این صفحه با متن جالبی مواجه شده که داد از قغان شرکت بزرگ hp امریکایی بلند شده اعتراض بلند پالایی را بر علیه شرکت ایرانی  ایران اچ پی به گوگل کرده است.

در این متن با ادرس زیر از گوگل خواسته شده که سایت www.iranhp.ir که هم اکنون به ادرس www.iran-hp.ir مشغول به فعالیت است از نتایج جستجو خود حذف کند.از متن نامه اینطور برداشت کردم که اچ پی از کپی کردن یک یا دو عکس شاکی نبوده .ایران اچ پی کل وب سایت از رنگ منو های کشویی پنجره ها از وب سایت مادر کپی برداری شده .

 

شرکت Hewlett از شرکت ایرانی ((ایران اچ پیwww.iranhp.ir )) بدلیل نقض قانون کپی رایت شکایت کرد.در متن شکایت ارسالی توسط وکلای مدافع این شرکت عنوان شده

من بعنوان وکیل مدافع شرکت اچ پی بدلیل نقض قانون کپی رایت 512(c) از این شرکت ایرانی که خود را نماینده این شرکت معرفی کرده شکایت کرده و مراتب اعتراض خود را اعلام و اقدامات لازم را برای پیگیری موضوع انجام میدهیم.موارد تخلف عبارتند از:

1-سایت www.iranhp.ir دقیقا از وب سایت رسمی این شرکت برای فریب اذهان عمومی کپی برداری کرده رنگ های استفاده شده در سایت منوها ی کشویی متن و عکس های استفاده شده دقیقا کپی شده ار وب سایت رسمی شرکت اچ پی میباشد.

 

به اشتراک بگذارید :

ایران اچ پی

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com