رمز و راز دعوتنامه اپل

12 شهريور 1396      0 دیدگاه

 

پس از رونمایی از دعوتنامه رمز آلود و جالب اپل برای مراسم معرفی آیفون 8 در 12 سپتامبر، طولی نکشید که طرفداران این شرکت تئوری های دیوانه‌وار خود را راجع به معانی لوگوی مرموز و رنگارنگ اپل در فضای اینترنت منتشر کنند.

ظاهر این دعوت نامه خیلی ساده و خالی از نکات مفهمومی نشان می‌دهد. اما اگر با دقت و توجه بیشتری به این لوگوی رنگارنگ نگاه کنید، می‌توانید چند سرنخ از برنامه‌هایی که اپل برای 12 سپتامبر و معرفی محصول جدید این شرکت یعنی آیفون 8 در سر دارد را پیدا کنید. در اینجا چندی از این تئوری‌های عجیب اما جالب طرفداران اپل را نام برده‌ایم:

شارژ وایرلس، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

 

یکی از این کاربران در اکانت توییتر خود به رنگ‌های استفاده در شده در لوگوی دعوتنامه اپل اشاره کرده و معتقد است که این رنگ‌ها به‌معنای معرفی شارژر وایرلس و رنگ‌های جدید برای آیفون8 و همچنین رونمایی از تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است.

تیم کوک 2020

 

چه بخواهید چه نخواهید، برخی افراد معتقدند که تیم کوک به‌دنبال کسب بالاترین مقام سیاسی در ایالات متحده یعنی ریاست جمهوری است. در لوگوی اپل که بر روی دعوتنامه مشاهده می‌کنید، از رنگ‌های قرمز، آبی و سفید در بسیاری از بخش‌ها استفاده شده است. کسی نمی‌داند، شاید تیم کوک با این کار به‌طور غیرمستقیم نشان داده که در آینده نزدیک به‌دنبال درآوردن صندلی ریاست از چنگال دونالد ترامپ است.

 آیفون در رنگ‌های جدید

شکی نیست که مدل‌های جدید آیفون که امسال معرفی می‌شوند، در رنگ‌های متفاوتی نسبت به‌ گذشته تولید خواهند شد. سال گذشته شنیده شد که اپل قصد دارد آیفون7 آبی را هم معرفی کند که این اتفاق نیافتاد. اما ممکن است امسال شاهد آیفون آبی رنگ باشیم. البته شایعات زیادی هم راجع به معرفی آیفون مسی رنگ هم به‌گوش می‌رسد.

حالت پرتره ارتقاء یافته

رنگ‌های به‌کار رفته در لوگوی دعوتنامه امسال شدیدا تار (Blur) هستند و عکاسی در حالت پرتره هم محیط اطراف را به‌شکل تار نمایش می‌دهد. بنابراین شکی نیست اپل امسال از قابلیت‌های جدید حالت پرتره و افکت‌های بهتر برای عکاسی در این حالت رونمایی خواهد کرد.

نمایشگر اولد

شایعات متعددی درباره به‌کارگیری صفحه نمایش اولد برای آیفون‌های نسل جدید شرکت اپل شنیده می‌شد. اگر به‌دنبال یافتن حقیقت هستید کافی است به رنگ‌های لوگوی زیر و حروف اول نام آنها نگاهی بیاندازید تا شما هم اطمینان پیدا کنید.


به اشتراک بگذارید :

منبع:ای نی ایران

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com