متخصصان دانشگاه شیراز نرم افزار پیام رسان بومی طراحی کردند

20 آذر 1395      0 دیدگاه

شرکت آداک فن آوری مانیا-نرم افزار پیام رسان ایرانی NoticMe

مدیریت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز عنوان کرد:متخصصان دانشگاه شیراز با همکاری یک شرکت خصوصی دانش بنیان نرم افزار پیام رسان بومی با نام NoticMe طراحی کرده اند. 

دکتر فرشاد خون جوش جمعه در گفت و گو با ایرنا بهره گیری از سرورهای داخلی و امکان استفاده از اینترنت ملی به عنوان زیر ساخت را از جمله ویژگیهای این نرم افزار پیام رسان دانست و گفت: این نرم افزار با تمام استانداردهای جهانی طراحی شده و قابلیت های فراوانی دارد.
وی گفت: طراحی نسخه سازمانی، سرویس ابری میزبانی فایل، پیام رسانی امن، مدل ذخیره سازی تماس صوتی و تصویری، قابلیت اتصال به اینترنت اشیاء و ارسال انواع مختلف فایل از ویژگی های این نرم افزار است که به مناسبت روز دانشجو رونمایی شد.
مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز گفت: این نرم افزار قابلیت مدیریت چند لایه ای پیام ها را دارد که در هیچ پیام رسان دیگری این قابلیت وجود ندارد و می توان با توجه به این ویژگی می تواند در مراکزی که نیازمند سلسله مراتبی اطلاعات است استفاده شود.
استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز اظهار کرد: هنگامی که افراد از پیام رسان هایی مانند تلگرام، واتس آپ و .... استفاده می کنند، دسترسی به اطلاعات تلفن همراهشان امکان پذیر است و تبادل اطلاعات در فضای خارج از کشور صورت می گیرد که می تواند زمینه سوء استفاده از این اطلاعات فراهم شود.
خون جوش گفت:‌سرورهای این پیام رسان بومی در داخل کشور قرار دارد و ضامن امنیت، صیانت از حریم شخصی و عدم سوء استفاده از مطالب درون سازمانی است.
به گفته وی،‌ این نرم افزار پیام رسان بومی در وبگاه http://notice.shirazu.ac.ir قابل دانلود است.


به اشتراک بگذارید :

منبع : ایرانا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com