معرفی شرکت های -دارای مجوز خدمات- پس از فروش- (بروز شده 95/07/10)

12 مهر 1395      0 دیدگاه

ليست شرکت های دارای مجوز از اتحاديه صنف فن آوران رايانه تهران

معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش (بروز شده 95/07/10)

قابل توجه کلیه اعضاء محترم تحت پوشش

*اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران پس از تفاهم با سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده ، ریشه کن نمودن کارتهای گارانتی بی اصالت و ساماندهی بازارخدمات پس از فروش را در دستور کار خود قرار داده است ، پیرو اطلاع رسانی و ابلاغیه های انجام گرفته در سایت اتحادیه و سایت های خبرگزاری ، مطبوعات و رسانه های مربوطه کلیه همکاران واجد شرایط تا تاریخ 94/09/30 مهلت دارند جهت مجوز خدمات پس از فروش اقدام نمایند، لذا از کلیه همکاران محترم خواهشمند است جهت اجرای طرح همکاری های لازم را با اتحادیه انجام نمایند تا حق هیچ واحد صنفی پایمال نگردد. این ابلاغیه نهایی جهت کلیه واحدهای تحت پوشش صادر می گردد و عدم اجرای به موقع آن تمامی اعتراضات بعدی را از واحد صنفی سلب می نماید.

*به حضور کلیه اعضاء محترم می رساند اتحادیه به عنوان خانه صنف و مجری این طرح ، امانت دار و حافظ منافع صنف می باشد، لذا خواهشمند است در جهت حمایت از افراد قانونمند و جلوگیری از ادامه کار متخلفان و فرافکنی و شایعه سازی علیه اتحادیه و طرح فوق از جمله شایعه های مبنی بر عدم ارائه هر گونه اطلاعات از جمله اطلاعات مشتریان (crm) و غیره با اتحادیه همکاری تا به ادامه کار متخلفان خاتمه دهیم و امیدواریم با یاری شما همکاران محترم در آینده ای نزدیک شاهد صنفی مشتری مدار ، عاری از کارتهای تقلبی و بی اصالت و درنهایت ارتقاء جایگاه صنف به جایگاه واقعی باشیم .

*لیست شرکتهایی که تا به حال موفق به دریافت مجوز خدمات پس از فروش گردیده اند به ترتیب حروف الفبا (بدون اعمال هیچگونه تبعیضی) همراه تصویر اصل کارت گارانتی جهت آگاهی کامل اعلام می گردد. محتوای کارت های گارانتی شامل سریال، تاریخ شروع و انقضای گارانتی می باشد .

*قابل ذکر است شرکت های دارای مجوز گارانتی تعویض تنها موظف به الصاق لیبل بروی کالاها می باشند که اسامی آنها در آینده نزدیک در لیست جداگانه اعلام می گردد .زین پس کلیه اعضاء و مصرف کنندگان محترم می توانند با مراجعه به سایت با اطلاع و آگاهی کامل خرید نمایند.

*نکته : نشان اتحادیه فناوران بروی نمونه کارتهای ارائه شده ، در کارتهای اصلی شرکت ها درج نگردیده است.

نمایش لیست شرکت ها


به اشتراک بگذارید :

منبع : اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com