کسب مجوز خدمات پس از فروش

20 شهريور 1395      0 دیدگاه

شرکت آداک فن آوری مانیا  در تاریخ 27 مرداد 1395 موفق به کسب مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به شماره 370/95/20601  شد. 

شرکت آداک فن آوری مانیا بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده تجهیزات تخصصی شبکه در ایران با بهره گیری از سیستم یکپارچه و دقیق فروش و خدمات پس از فروش توانست با کسب مجوز رسمی خدمات پس از فروش و دریافت تأییدیه جهت صدور ضمانت نامه معتبر از وزارت صنایع و معادن و سازمان حمایت از مصرف کنندگان مهر تأییدی بر کیفیت تجهیزات و خدمات خود بزند. این مجموعه با ارائه محصولات شرکت های بزرگی مانند HP, QNAP, Cisco, Cyberoam, Sophos که همگی نقش بسیار مهمی را در ارائه سرویس های فناوری اطلاعات و ایجاد بستر و زیرساخت های حیاتی کشور ایجاد می کنند به مشتریان خود نوید آسودگی خیال از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش را با ارائه ضمانت نامه مانیا سرویس خواهد داد.

ضمانت نامه مانیا سرویس (Mania Warranty) با بهره گیری از توان فنی تخصصی کارشناسان بخش های مختلف این شرکت می تواند مطمئن ترین و بهترین انتخاب جهت خرید تجهیزات حرفه ای شبکه باشد. بخشی از اصلی ترین مواردی که در جلب اطمینان مشتریان نقش موثری را داشته و پایه های این ضمانت نامه معتبر محسوب می گردد به اختصار در ذیل شرح داده می شود.

 

  • تامین تجهیزات از کانال های اصلی شرکت های سازنده و ارائه تجهیزات و قطعات اصلی و مطمئن
  • ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی بر اساس استانداردهای شرکت های سازنده تجهیزات
  • ارائه روش های شناسایی تجهیزات و قطعات اصلی و خدمات کارشناسی جهت شناسایی تجهیزات و قطعات اصلی
  • کسب مجوز واردات و تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی جهت کالاهای مورد نیاز

 

همچنین شرکت آداک فناوری مانیا با ارائه خدمات حرفه ای پشتیبانی و نگهداری با نام Mania Care Pack بصورت مداوم شرایط نگهداری تجهیزات را کنترل و از علمکرد صحیح آنها به شما اطمینان خاطر می دهد.

 


به اشتراک بگذارید :
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com