QTS در محصولات کیونپ (QNAP) چیست؟

16 آذر 1393      0 دیدگاه

QTS در محصولات کیونپ (QNAP) چیست؟     
سيستم عامل دستگاه كيونپ است كه به عنوان سيستم ذخيره اطلاعات، ،QTS پشتيبانى، بازگشت اطلاعات از دست رفته و مديريت امنيت و برنامه هاىكاربردى مجازى سازى براى مشاغل، برنامه هاى كابردى براى سيستم خانگى و موارد ديگر عمل مى كند.

Centralized file storage management and sharing
امكان ذخيره كردن و اشتراك گذارى فايل را فراهم مى QTS سيستم عامل كند. رابط ايستگاه فايل اساس سيستم مديريت وب امكان كنترل از راه دور و ذخيره سازى و اشتراك گذارى فايل ها از جاى ديگر از طريق مرورگر وب را فراهم مى آورد.


File station 

اين سيستم با يك مرورگر وب امكان مديريت، آپلود كردن، دانلود كردن، اشتراك گذارى فايل ها و پخش رسانه ها را در هر كجا فراهم مى آورد. اين سيستم عملياتى كه به صورت عادى روى يك فايل بر روى صفحه اصلى كامپيوتر انجام مى گيرد را به محيط وب مى آورد.

File Backup / Disaster Recovery

سیستم عامل QTS امکان پشتیبانی اطلاعات بر روی کامپیوترها، سرورها، دستگاههای مجازی و درایوهای خارجی به دستگاه ذخیره ساز را می دهد و راه کارهای بازگشت اطلاعات جهت پشتیبانی از دستگاه ذخیره ساز و یا درایوهای خارجی با دسترسی به سرورها را پشتیبانی می کند.

Security Management

سیستم عامل QTS روش های متعددی را برای مدیریت امنیت به منظور جلوگیری از هک کردن سیستم و سرقت و از بین رفتن اطلاعات فراهم می کند. سیستم عامل QTS با مدیریت امنیت نیازهای الکترونیکی HIPAA (قابلیت و ضمانت درمانی)، روش ذخیره ایده آل سوابق درمانی را فراهم می آورد.

 

Unified Storage and Virtualization Applications

دستگاه ذخیره ساز NAS پروتکل های ISCSI و NFS را پشتیبانی می کند و با امکان مجازی سازی با پشتیبانی از
ready – VM ware Ready Citrix, Ready  و Hyper – V، سازمان ها را با یک روش قدرتمند و منعطف برای برنامه های کاربردی مجازی سازی توسعه می بخشد.

Virtualization Station

با این سیستم امکان به وجود آمدن چندین دستگاه مجازی روی دستگاه ذخیره ساز آسان است و به صورت متمرکز با استفاده از یک رابط ساده آنها را مدیریت می کند و امکان پیشبرد بهتر تجارت و کار کردن سریع را در مدیریت شبکه فراهم می کند.

Application Server

سیستم عامل QTS توابعی نظیر سرور وب، سرور پرینتر، سرور FTP، سرور VPN و سرورهای دیگر را ادغام می کند.

System Management

سیستم عامل QTS روش های جامع سیستم مدیریتی جهت کاهش زمان و هزینه در مدیریت شبکه دارد و با یک رابط گرافیگی نزدیک با کاربر، امکان عملکرد بدون نیاز به هیچ دانش تخصصی در شبکه را میسر می سازد.

Storage Management

سیستم مدیریت ذخیره سازی QTS با مقیاس بالا، امکان تعادل بین هزینه ها و منفعت را در حین ذخیره سازی برای اطلاعات گسترده فراهم می کند.

 

IT Management Station

این برنامه از ساخته های شرکت  Mandriva Pluse است و برای انجام آسان فعالیت های روزمره طراحی شده و امکان مدیریت دارایی برای تجارت های بزرگ در زمینه شبکه را فراهم می کند. دستگاه ذخیره ساز شامل یک برنامه مدیریت سیستم است که به شما کمک می کند به منابع شبکه روی تمامی سیستم عامل ها و وب سایت ها دسترسی داشته باشید.

 

 

 

 


به اشتراک بگذارید :

منبع: آداک فن آوری مانیا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com