HP Sprout

3 آبان 1394      0 دیدگاه

این روزها کمپانی اچ پی چه چیزی تولید نمی کند؟ از سرورهای قدرتمند گرفته تا لپ تاپ، گوشی های هوشمند و تبلت، پرینتر و اسکنر و تقریباً هر دستگاه مورد نیاز صنعت IT یک رشته در این کمپانی دارد. اما تحقیق، توسعه و نوآوری رمز موفقیت یک کمپانی بزرگ مثل اچ پی است. قدیمی ترین کمپانی دره سیلیکون، این روزها جادوگری هم می کند!

می خواهیم از محصولی صحبت کنیم که بدون شک یکی از انقلابی ترین محصولات اچ پی در صنعت کامپیوتر بوده، از یک کامپیوتر all-in-one و اسکنر سه بعدی تمام عیار؛ چیزی که مرز بین رویا و واقعیت را کمی در هم شکسته است.

HP Sprout یک محصول عجیب و غریب است که به کمک قوه تخیل طراحان آمده است، در نگاه اول چیزی جز یک سری سنسور، نمایشگر، اسکنر و دوربین و چراغ نمی بینید، اما وقتی تعامل این دستگاه ها با هم را مشاهده می کنید، به خارق العاده بودن محصول پیش رو پی می برید.

Sprout یک کامپیوتر all-in-one می باشد که به طور خاص برای طراحان ساخته شده است، دستگاهی با یک نمایشگر لمسی عمودی 23 اینچی با کیفیت Full-HD، یک نمایشگر لمسی مات افقی (TouchMat) با اندازه 20پوینت، سنسورهای تصویری و یک ابزار به نام چراغ (Sprout llluminator) که به عنوان پروژکتور، دوربین سه بعدی، سنسور عمقی، اسکنر دو بعدی و اسکنر سه بعدی عمل می کند. همچنین یک موس و کیبورد وایرلس هم برای کامل کردن محصول در کنار دستگاه قرار گرفته است. تمام این ابزار آلات امکان یک تعامل کامل فیزیکی و دیجیتالی را برای کاربر فراهم می کند.

Sprout با پردازنده Intel® Core™ i7  بهمراه یک ترابایت دیسک سخت، کارت گرافیک NVIDIA 2GB DDR3 ، هشت گیگابیت حافظه DDR3-1600 و سیستم عامل ویندوز عرضه شده است.

 Sprout شما را قادر می سازد محتوای دو بعدی و سه بعدی دیجیتالی را مستقیماً در TouchMat دستکاری کنید و خلاقیت خود را به صورت تمام عیار به نمایش عموم بگذارید.

 

این دستگاه در واقع عملکرد سه مرحله ای دارد:

3. Make 2. Mash 1. Grab

- Grab:  نمونه موجود خود را به صورت سه بعدی اسکن کنید.

- Mash: نمونه اسکن شده را به سبک خود تغییر دهید.            

- Make: نمونه جدید را پرینت کنید.

 

اما آنچه گفته شد بدون یک نمایش واقعی از عملکرد دستگاه، به خوبی قابل درک نیست، پس پیشنهاد می کنیم، نمونه زیر را مشاهده نمایید:

  


به اشتراک بگذارید :

حمیدرضا عباسی / آداک فن آوری مانیا

برگرفته از sprout.hp.com و ویکی پدیای انگلیسی

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com