برنامه ی Linux Station در ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ

22 فروردين 1395      0 دیدگاه

- سرویس های جامع در پلتفورم open-source  برنامه ی Linux Station

 کیونپ با طراحی مناسب سخت افزاری ، اجرای برنامه های متنوعتحت سیستم عامل لینوکس وسیستم عامل QTS، ذخیره سازی امن و قابل اعتماد در جهت توسعه فناوری  IoT)  اینترنت اشیاء ) به شمار می آید.با استفاده از اپلیکیشن Linux station، کاربر به صورت مستقیم از قابلیت های مختلف سیستم عامل لینوکس بهره مند شده و می تواند شخصی سازی های مورد نیاز را انجام داده و از ذخیره ساز به عنوان یک پایگاه انتشار نرم افزار مانند پایگاه های App center استفاده نماید. ازدیگر ویژگی های سرویس Linux Station امکان ایجاد یک Cloud  شخصی می باشد که بوسیله آن می توان دسترسی به نرم افزارها را از شبکه داخلی به شبکه اینترنت ارتقا داد.

*"اینترنت اشیاء" فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان و یا اشیاء) یک آدرس در شبکه مشخص نمود و امکان  ارسال داده و ارتباط با آن را از طریق شبکه‌های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم گردد.

 

-سیسستم عامل لینوکس-QTS با کاربردهای نامحدود

 Qnap با استفاده از یک تکنولوژی مجازی سازی پیشرفته درراستای یکپارچه سازی و ادغام سیستم عامل لینوکس و سیستم عامل QTS در ذخیره سازهای تحت شبکه دسترسی وسیعی را به برنامه های موجود درApp Center خود، برای کاربران فراهم می کند که کاربران می توانند با استفاده از این برنامه بخش عمده ای از نیازهای مرتبط با سرویس ذخیره سازی خود را مرتفع نمایند.

شما می توانید برای مشاهده ی خروجی سیستم عامل لینوکس، یک نمایشگررا توسط پورت HDMI به ذخیره ساز تحت شبکه وصل کنید سپس با استفاده از پلت فورم open-source ، لینوکس به اجرا و گسترش برنامه های بیشتر بپردازید. ذخیره سازهای تحت شبکه کیونپ گذرگاه ی ایده آل درراه کارهای IoT می باشند.

 

- دسترسی راحت به سیستم عامل لینوکس

برنامه ی Linux station  دسترسی به سرویس های سیستم عامل لینوکس را برای شما راحت ترخواهد کرد. شما به سادگی می توانید ابزارهای مختلف کاربردی را که در سیستم عامل لینوکس استفاده می گردند مانند *Ubuntu Add-on  ،Fedora Add-on  و Debian Add-on  را از Qnap App Center دانلود کرده وبر روی سیستم نصب کنید. همچنین برنامه های متنوع و قابلیت های گسترده ی سیستم عامل لینوکس برای برآوردن نیازهای کاربران در نظر گرفته شده است.

اگر شما یک برنامه نویس هستید به راحتی می توانید با استفاده از سیستم عامل Open-source  تحت لینوکس کیونپ، نرم افزارهای گوناگون و متناسب با نیازهای تان در حوزه فناوری IoT بوجود آورده و جهت استفاده کاربران داخلی و حتی عمومی بر روی ذخیره ساز Qnap قرار دهید.

*در حال حاضر Linux station تنها از Ubuntu پشتیبانی میکند.

 

-  Cloud شخصیو ادغام ذخیره ساز با برنامه های IoT

دنیای جدید IoT ، شانس زیادی را برای برنامه نویس ها و کاربران به طور یکسان فراهم می کند.

فعال سازی برنامه Linux Station درذخیره سازهای تحت شبکه کیونپ مناسب ترین گزینه جهت مدیریت مرکزی اطلاعات و کنترل آن از راه دورمی باشد. با توسعه و اجرای IoT ها برروی سیستم عامل تحت لینوکس قادر به ذخیره سازی اطلاعات به صورت مرکزی خواهید بود وهمچنین داشتن یک ذخیره ساز شخصی ایمن و راه کارهای مناسب جهت گسترش اطلاعات بهرمند خواهید شد.

 

 - عملکرد راحت لینوکس بر روی نمایشگرتوسط خروجی HDMI

با اتصال یک موس و کیبورد و نمایشگر می توانید به سادگی به تنظیمات ذخیره ساز دسترسی داشته باشید همچنین می توانید با استفاده از یک کلاینت تحت شبکه ،به صورت ریموت و از طریق مرورگر نیز به تنظیمات ذخیره ساز دسترسی داشته باشید.

 

 

 - نحوه ی را ه اندازی Linux Station 

برای راه اندازی این سرویس می بایست مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید :

1. Firmware دستگاه را به 4.2.1 یا بالاتر ارتقا دهید.

2. وارد قسمت QTS App Center شده و Linux station را اجرا کنید .

 

3. وارد قسمت Linux station  شده و Linux OS را اجرا کنید.

نکته : سیستم ذخیره ساز، پکیج installation را از طریق وب سایت Linux Container دانلود خواهد  کرد.https://linuxcontainers.org/))

4. بعد از دانلود سیستم عامل لینوکس به صورت کامل بر روی "Enable "کلیک کنید و سپس می توانید از طریق کیبورد و موس USB و خروجی HDMI از طریق یک نمایشگر دسترسی به ذخیره ساز داشته باشید.

یادآوری : توجه داشته باشید که هنگام "فعال" کردن Linux station، هارد دیسک ها می بایست"غیر فعال" بایستی باشد .

 

 

 


به اشتراک بگذارید :

ویدا تیزقلم / کارشناس کیونپ / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com