سرورهای ایستاده و رک مونت سری ProLiant HPE

10 مرداد 1396      0 دیدگاه

سرور ایستاده و رک مونت سری PorLiant HPE GEN 10
امن ترین سرورهای صنعتی استاندارد دنیا
- بیش 71 درصد افزایش کارایی دستگاه و 27 درصد افزایش تعداد هسته های پردازشی با استفاده از نسل جدید پردازنده های شرکت اینتل (Xeon Processor Scalable Family)
- بیش از 27 برابر قدرت اجرایی سریعتر
- 66 درصد پهنای باند حافظه بزرگتر جهت افزایش توان برنامه های وابسته به حافظه اصلی

یک تجربه جدید محاسباتی با ساده سازی فناوری Hybrid IT
سرورهایی قابل اطمینان که برای امروز و آینده ساخته شده اند.
ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم، در زمانی که سازگاری و دسترسی به فناوری هایی مانند Big Data, Mobility ، اینترنت اشیاء و شبکه های ابری به شرکت ها امکان تغییر کسب و کار و قرار دادن آن در یک مسیر جدید جهت کسب موفقیت های بیشتر می دهد. قلب تپنده این فناوری ها اطلاعات است و این موضوع فناوری اطلاعات را در راس توجه همه کسب و کارها و نوآوری ها قرار می دهد.
استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کارهای امروزی از ملزومات موفقیت می باشد و جهت سرعت بخشیدن به پدید آمدن ایده ها، محصولات و خدمات جدید سرعت بخشیدن در بکارگیری این فناوری می بایست در اولویت باشد. جهت بکارگیری این فناوری توجه به سرعت بسیار زیاد پیشرفت آن را باید همواره در نظر گرفت و تجیزات زیرساختی را بر اساس برنامه های متفاوت کوتاه مدت و بلند مدت کسب و کار خود انتخاب کنیم. یکی از بهترین انتخاب های امروز با بر اساس شرایط موجود و نگاه به آینده این فناوری می تواند سیستم های Hybrid یا تلفیقی باشند که امکانات بسیاری را جهت بکارگیری نرم افزارهای مختلف برای ما ایجاد می کنند.
فناوری Hybrid یا تلفیقی امکان پیوستن به نسل جدید شبکه های اطلاعاتی یا همان شبکه های ابری را برای کسب و کارهای نوین ایجاد می کند و به کسب و کارهای سنتی امکان ایجاد نوآوری را در صنعت خود داده می تواند طیف گسترده ای از خدمات و مشتریان را به همراه داشته باشد. چابکی، دسترس پذیری، امنیت و صرفه جویی بسیار در هزینه مواردی هستند با استفاده از این فناوری ها می توانید بصورت پیش فرض در کسب و کار خود از آنها بهره مند شوید.

چابکی : یکی از بهترین روش های نتیجه گیری سریع از یک کسب و کار با استفاده از بسترها و پلفورم های نرم افزاریSoftware-defined infrastructure (نسل جدید سخت افزار که بوسیله نرم افزارهای پیشرفته کنترل شده و توانمندی بسیار بالاتری از سخت افزارها دارند) بکارگیری اوتوماسیون هوشمند با توان اجرایی بالا می باشد که می تواند پیچیدگی اجرایی رویه ها را بسیار کم و زمینه ظهور برنامه های جدید را در کسب و کارهای سنتی ایجاد کند. این روش با استفاده از شبکه های ابری و ایجاد دسترسی حداکثری به جزییات کسب و کار و مشتریان با از بین رفتن معنای فاصله و مکان قدرت این فناوری را نمایان می سازد.

امنیت: امینت اطلاعات و فناوری اطلاعات همواره با یگدیگر عجیم بوده و استفاده از هر کدام از آنها بدون در نظر گرفتن دیگری بی معنا بوده و می تواند خطرات و هزینه های هنگفتی را به همراه داشته باشد. یک راه حل خوب برای حفاظت از اطلاعات کسب و کار ها می تواند بستر و پلتفورمی باشد که ابتدا با در نظر گرفتن کامل موارد امنیتی طراحی شده باشد.
کنترل هزینه ها: بهترین راه برای کنترل هزینه های فناوری اطلاعات پرداخت هزینه برای خدمات و تجهیزاتی است که از آنها استفاده می کنید. فناوری اطلاعات که در بر گیرنده تجهیزات و خدمات می باشد امروز می تواند بیشتر از هر زمانی خود با خواسته های ما سازگار کند و از تحمیل خدمات و تجهیزاتی که مورد استفاده از آنها در این زمان برای وجود ندارد جلوگیری کند.

دلیل انتخاب سرورهای رک مونت یا ایستاده سری HPE ProLiant چیست؟
HPE همواره خود را متعهد به حرکت بسوی اهدافی چون نوآوری، کیفیت و بهره گیری از تجربیات مفید مشتریان خود می داند. هدف پیشرو بودن در نوآوری و کیفیت همیشه بر طول عمر دستگاه ها و زمان ماندگاری آنها در بازارها اولویت داشته و باور ما بر شعار حق با مشتری است ما را بر آن می دارد تا طراحی خود را بر اساس نیاز طیف وسیعی از مشتریان در سراسر جهان با بکارگیری حداکثر کیفیت و نوآوری قرار داده و همواره از تجربیات مشتریان در بروزرسانی فناوری ها استفاده کنیم. بیش از 1 میلیون مشتری و سابقه ای برابر با بیش از 25 سال ساخت زیربنای فناوری اطلاعات کسب و کارها بوسیله سرورهای سری ProLiant شرکت HPE را به بزرگترین سازنده سرورهای دنیا تبدیل کرده است.
با ایستفاده از سرورهای رک مونت و ایستاده سری ProLiant می توانید پایداری، چابکی، امنیت و در عین حال کنترل هزینه ها برای ساخت زیرساخت های تلفیقی خود در اختیار داشته باشید. این گروه از سرورها در خانواده های زیر جهت بالابردن قدرت انتخاب شما در اختیار هستند:
- HPE ProLiant Easy Connect
- HPE ProLiant MicroServer
- HPE ProLiant ML
- HPE ProLiant DL
سرورهای ایستاده نسل 9 (HPE ProLiant Gen9 tower servers)
ارمغان سرورهای خانواده ML برای کسب و کارها سادگی و و مقرون بصرفه بودن است. فناوری های پیشروی سرورهای ایستاده نسل نهم، مدیریتی ساده، امکان ذخیره سازی اطلاعات بیشتر و قابلیت های فراوانی مانند دسترسی از راه دور و صرفه جویی در مصرف انرژی را در اختیار می گذارد تا هزینه در اختیار داشتن آن (TCO) برای شما در پایین ترین حد ممکن باقی بماند.

سرورهای رک مونت نسل 9 و 10 (HPE ProLiant Gen10 and Gen9 rack servers)
سرورهای خانواده DL دارای بیشترین انعطاف پذیری و اطمینان بهمراه کارایی بهینه شده در مقایسه با دستگاه های تولید شده در گذشته می باشند. HPE با تولید این نسل همچنان به صدرنشینی خود در رقابت با سایر تولیدکنندگان ادامه داده و نسل دهم را با طراحی بسیار منعطف تر و کاراتر با بهینه سازی مصرف انرژی و هزینه تمام شده کمتر وارد بازار کرده است.
تغییرات و بهینه سازی هایی در نسل دهم سرورهای رک مونت بوجود آمده اند این سرورها را به پرقدرت ترین دستگاه های موجود در بازار تبدیل کرده است:

 

چابکی
- بهینه سازی کارایی دستگاه با استفاده از فناوری میزان سازی هوشمند سیستم یا Intelligent System Tuning (IST)که شامل زیر مجموعه های Jitter Smoothing, Core Boosting و Workload Matching می باشد.
- استفاده از نسل جدید پردازنده های اینتل Xeon Processor Scalable Family تعداد هسته های پردازشی و خروجی بیشتری را در اختیار می گذارد.
- افزایش کارایی دستگاه با استفاده از حافظه های HPE SmartMemory و فرکانس پردازشی 2666 MT/s و قابلیت تحمل پذیری خطای بالاتر یا Fault Tolerance
- سریعترین حافظه مداوم دنیا با اندازهایی در حجم ترابایت
- انتخاب، راه اندازی، مدیریت و نگهداری آسان زیرساخت های HPE با استفاده از نرم افزارهای OneView 3.1, iLO 5 و iLO Amplifier Pack


امنیت

- حفاظت در برابر حملات با استفاده از چیپ سخت افزاری (Silicon Root of Trust)
- شناسایی کدهای مخرب و بدافزارها بوسیله کنترل فریمور در هنگام اجرای آن
- بازیابی فریمور به آخرین نسخه اجرا شده بدون عیب یا وضعیت اولیه کارخانه در صورت بروز مشکل امنیتی
- افزایش امنیت سخت افزاری با استفاده از نسخه حرفه ای iLO 5
- امکانات امنیتی سخت افزاری شامل Trusted Platform Module (TPM), Chassis Intrusion Detection Kit

 

کنترل هزینه
پرداخت هزینه منعطف نه تنها با انتخاب اولیه دستگاه بلکه با امکاناتی که در اختیار مشتریان گذاشته می شود تا تغییرات پیشبینی نشده کسب و کارشان را بدون هزینه اضافه جهت بروزرسانی دستگاه به آن تعمیم دهند.

 


به اشتراک بگذارید :

منبع:مهندس امیر قربانعلی

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com