پشتیبانی محصولات کیونپ از تکنولوژی تاندربولت 2

26 مهر 1394      0 دیدگاه

کمپانی کیونپ در 24 آگوست  2015 اقدام به رونمایی از اولین ذخیره ساز تحت شبکه مجهز به تکنولوژی تاندربولت نمود تا بتواند دستگاه ذخیره سازی ترکیبی از :

  • (DAS (Direct Attached Storage
  • (NAS (Network attached storage
  • iSCSI-SAN

که داری راه حلی سه گانه می باشد را به بازار ارائه نماید.

 

ذخیره ساز کیونپ TVS-871T مجهز به تکنولوژی تاندربولت 2 ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا از پهنای باندی با سرعت  20 Gbps (که سرعت آن 2 برابر نسل اول تاندربولت می باشد) جهت امور ویراستاری تصاویر 4K و ذخیره سازی اطلاعات استفاده نمایید.

همچنین  با وجود 2 درگاه شبکه GbE  10 تعبیه شده بر روی این مدل، کیونپ انعطاف پذیری و کارایی بسیار بالایی را به  شما هدیه داده است.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی آن از طریق اضافه نمودن تا 6 دستگاه Expansion Enclosures  nv سری های TX-800P  و TX-500P اشاره کرد.

در انتها می توان گفت این مدل بهترین طراحی  و کارایی جهت پخش و ویرایش  برنامه های چند رسانه ای 4k و نمایش شبیه‌ساز‌هایی که نیازمند حجم گرافیکی بالایی هسنند را دارا بوده و در نتیجه علاوه بر امکان استفاده  به عنوان ذخیره ساز در مراکز داده  بسیار ایده آل برای آتلیه ها، عکاسان حرفه ای و دفاتر سینمایی جهت مونتاژ، ویراستاری و تدوین فیلم می باشد. 

 


به اشتراک بگذارید :

 

ساناز نقره زاد / کارشناس کیونپ / آداک فن آوری مانیا


 مقاله مرتبط:  تاندربولت (Thunderbolt) چیست؟

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com