گام جدیدHP در ذخیره سازی با کارایی بالا

18 آبان 1394      0 دیدگاه

hp-next-storagesاز دیرباز همیشه تغییرات جزو جدا نشدنی کسب و کار شرکت ها بوده است. با پیدایش علم و نیاز به پیشرفت،امروزه بیش از هر زمان این تغییرات در حال وقوع است. بودن در بازار رقابتی، مستلزم وجود تصمیم گیری  سریع و قاطع است و این به معنی آن است که اگر در راستای رشد اهداف خود هستید باید زیرک و انعطاف پذیر با باشید. زیرک در انتخاب راه حل هایی که متناسب با پارامترهای کسب و کار شماست. امروز، HP  انتخاب دیگری برای راه حل های ذخیره سازی با سرعت بالا را، در هارد دیسک های NVMe[1]SSD را اعلام کرده است.

شرکت HP اعلام پشتیبانی از نیازهای شما در ذخیره سازی مرکز داده، با طیف گسترده ای از دیسک های سخت SATA و SAS و SSDبا قابلیت استفاده از سرعت شتاب دهنده سریع یا اصطلاحاً PCIe[2] نموده است.     

 

این قابلیت پشتیبانی از  PCIe NVMeدر SSDهاباعث ترکیب حداکثر توان در حداقل زمان ممکن با استفاده از سیستم  شتاب دهنده PCIe  بوده که کارذخیره سازی رو با انعطاف پذیری بالایی از یک درایو با فرمتیاستاندارد پشتیبانی میکند.

این قابلیت پشتیبانی از  PCIe NVMeدر SSDهاباعث ترکیب حداکثر توان در حداقل زمان ممکن با استفاده از سیستم  شتاب دهنده PCIe  بوده که کارذخیره سازی رو با انعطاف پذیری بالایی از یک درایو با فرمت یاستاندارد پشتیبانی میکند. این SSDها در قالب کوچک هارد دیسک های (SSF[3] or 2.5") بوده که قابلیت تعویض همزمان و در حین انجام کار [4] را دارا می باشند. بنابراین از هم اکنون میتوانید، به جای باز کردن درب سرور خود و به روز رسانی آن با  استفاده از  یک راه حل ذخیره سازی های PCIe، نسبت به تعویض هارد دیسک ها در حالت روشن اقدام نمایید و یک HP SSD SATA PCIe NVMeیا HP SSD SAS PCIe NVMe با قابلیت دسترسی بالا را برای خود  پیاده سازی نمایید. همچنین  این درایوهای SSD  دارای  سیستم هشدار دهنده تصویری گزارش عملکرد هوشمندHP از جمله "هارد را حذف کنید" بر روی LED[5] های خودمیباشند.

اینHP SSD PCIe NVMe های موجود برای خواندن اطلاعات بصورت فشرده و ارسال آنها هستند، این هارد ها با  استفاده از مخلوط مشخصات ورودی و خروجی ها، دارای ظرفیتی معادل 400 GB تا 1.6TB و بزودی تا حجم 2TB  میباشد[6][7]. شما می توانیــــــد از HP SSD PCIe NVMe برای دستیابی تا سرعتی معادلIOPS 155،000 جهت خواندن (معادل با یا 2،600 مگابایت در ثانیه) و IOPS  150،000 در نوشتن (1،700 مگابایت برثانیه ) دیتا، انتظار داشته باشید. حال با این توضیحات آیا به نظر شما HP،  با این راه حل، جان تازه ای در مقیاس گذاری مدیریت  وب، دیتاهای ابری، دیتا های بزرگ و یا حرکتی عظیم در کسب و کار شرکت ها را برای رفع نیاز در نظر نگرفته است.

 

[1] Non-Volatile Memory Express (Non-Volatile Memory Express) is a scalable, high performance CPU PCI-E Gen3 direct connnect to NVMe devices, designed for Client and Enterprise server systems using SSDs technology, that was developed to reduce latency and provide faster CPU to data storage device performance.

[2] Peripheral Component Interconnect Express (PCIe or PCI-E) is a serial expansion bus standard for connecting a computer to one or more peripheral devices.

[3] Small Form Factor

[4] Hot Swappable

[5] LED Light Emitting Diode

[6] A GigaByte (GB) is a measure of computer data storage capacity that is roughly equivalent to 1 billion bytes.

[7] A TeraByte (TB) is a measure of computer data storage capacity that is roughly equivalent to 1 billion Kilobytes.

 

 


به اشتراک بگذارید :

آریا زمانی / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com