افزایش ناگهانی ارزش "بیت کوین"

31 تير 1396      0 دیدگاه

ظاهرا پلتفرم بیت کوین (Bitcoin) روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد چراکه ارزش هر واحد بیت کوین در حال گذر از مرز 3هزار دلار است.

درحالی که هر بیت کوین تا سه‌روز قبل زیر 2 هزار دلار قیمت داشت اما در طول یک شب ناگهان 25 درصد رشد کرده و قمیت آن به بالای 2800 دلار رسید.

گفته می‌شود پلتفرم جدید معاملات از طریق بیت کوین با نام SegWit قرار است به‌زودی آغاز به‌کار کند. در صورتی که بیش از 80 درصد از برنامه‌نویسان و طراحان بیت کوین موافق این تغییرات باشند، استفاده از پلتفرم جدید از 1 آگوست امسال رسما آغاز خواهد شد.

افزایش ارزش بیت کوین در شب‌های گذشته حاکی از این است که احتمالا پلتفرم جدید اجرایی خواهد شد و همچنین موجب کاهش اختلافات بین اعضای بیت کوین و برنامه‌نویسان این پلتفرم نیز خواهد شد. اولین اختلاف میان اعضای بیت کوین راجع به موضوع افزایش سرعت تراکنش‌های بیت کوین بود. درحال حاضر شبکه بیت کوین قادر است تنها 7 تراکنش همزمان در ثانیه را انجام دهد.

باتوجه به افزایش روزافزون کاربران و معاملات بیت کوین که موجب پایین آمدن سرعت تراکنش‌ها و ایجاد تاخیر در معاملات شده، پلتفورم به‌روز رسانی شده SegWit می‌تواند سرعت تراکنش‌ها و معاملات را دوباره بهبود ببخشد.

ضمنا ارزش هر واحد Ethereum که در دومین پلتفرم برتر در این زمینه استفاده می‌شود، 15 درصد افزایش پیدا کرد. این افزایش در حالی رخ داد که گزارش‌های جدید نشان می‌داد هکرها موفق به سرقت بیش از 32 میلیون دلار از این پلتفورم دیجیتالی شده‌اند.

 


به اشتراک بگذارید :

منبع:آی تی ایران

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com