برخورد با گارانتی های نامعتبر

14 اسفند 1395      0 دیدگاه

اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران

به اطلاع اعضای محترم اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران می رساند؛ آن دسته از اعضا که بدون داشتن مجوز از اتحادیه فناوران و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام به صدور کارت گارانتی نموده و کالاهای خود را با گارانتی های نامعتبر عرضه میدارند توجه داشته باشند که طبق قانون نظام صنفی این عمل تقلب و منحرف نمودن ذهن مشتریان محسوب می شود و با واحد صنفی طبق قانون برخورد می شود.
طبق قانون واحد صنفی در صورت ارائه گارانتی های نامعتبر متخلف شناخته می شود و طبق قانون نظام صنفی پلمپ شده و کالاها به عنوان کالای قاچاق توسط سازمان تعزیرات حکومتی ضبط می گردد.
لازم به ذکر است آن دسته از اعضای محترم که دارای تاییدیه ارائه خدمات پس از فروش می باشند و در سایت اتحادیه معرفی شده اند، در صورت عقد قرارداد جهت ارائه خدمات پس از فروش به شرکت ها و فروشندگان دیگر می بایست قرارداد منعقد شده را به اتحادیه تحویل نمایند تا قرارداد در پرونده آنها ثبت گردد. بدیهی است پیش از عقد قراداد دو طرف می بایست نسبت به خدمات یکدیگر آگاهی کامل داشته باشند.
توجه داشته باشید که استفاده از کارتهای گارانتی نامعتبر برای واحدهای صنفی و اشخاص متخلف تبعات مهمی را در پی خواهد داشت و لازم است اعضای محترم در صورت دارا بودن توانایی ارائه خدمات به اتحادیه مراجعه کرده و پس از طی مراحل قانونی در زمره شرکتهای معتبر ارائه دهنده خدمات پس از فروش قرار گیرند. امیدوارم همکاران محترم با رعایت قانون و احترام به صنف ما را در ارائه بهتر خدمات یاری رسانند.


به اشتراک بگذارید :

منبع:اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com