نسخه پیش نمایش عمومی آفیس ۲۰۱۶ عرضه شد

15 ارديبهشت 1394      0 دیدگاه

حدودا دو ماه پیش (یعنی در ماه مارس) مایکروسافت ساخت آفیس ۲۰۱۶ را به اتمام رساند که در واقع بزرگ ترین آپدیت برای یکی از مهم ترین محصولات این شرکت به شمار می رفت و آن را برای تست و دریافت نظرات متخصصین و کارشناسان IT در اختیارشان قرار داد.

روشن است که ردموندی ها در رابطه با این آپدیت، رویکردی مشابه به ویندوز ۱۰ را در پیش گرفته اند و از انتقادات سازنده ای (یا تقدیر) که باعث بهتر شدن آفیس می شود استقبال می کنند.

اما گام بعدی این است که دسترسی به آفیس را برای عموم باز بگذارند و در همین راستا ساتیا نادلا مدیر عامل این غول نرم افزاری در کنفرانس ایگنایت مایکروسافت اعلام کرد که نسخه پیش نمایش عمومی آفیس ۲۰۱۶ منتشر شده است.

جارد اسپاتارو، مدیر تیم بازاریابی آفیس هم در مطلبی که پیرامون همین مساله منتشر شد به تبیین جامع ترین نسخه ای پرداخت که کاربران عادی می توانند تا اواخر امسال انتظار رسیدنش را داشته باشند.

آفیس ۲۰۱۶ همراه با مجموعه ای از امکانات و تغییرات تازه عرضه می شود که بر مبنای آفیس ۲۰۱۳ تهیه گردیده اند؛ برای نمونه این نسخه از آفیس یکپارچه سازی بیشتری با کلاود دارد و به کاربران امکان می دهد که از طریق هر دستگاهی و در هر نقطه ای به اسناد خود دسترسی داشته باشند.

امکان دیگر این است که از این پس در زمان ارسال فایل های حجیم می توان اوت لوک را با OneDrive یکسان سازی یا اصطلاحا سینک نمود.

علاوه بر این، تعدادی اپلیکیشن هوشمند نیز برای این آپدیت در نظر گرفته شده اند که کارایی آفیس را بهبود می بخشند و از آن جمله می توان به Tell Me اشاره کرد که یک ابزار سرچ جدید است و یا Clutte که با فراگیری عادات شما، اینباکس تان را پاکسازی می کند.

از دیگر قابلیت های تازه این نسخه از آفیس می توان به امکان ویرایش همزمان اسناد وردی اشاره نمود. البته همانطور که می دانید هم مایکروسافت و هم گوگل پیشتر چنین امکانی را به صورت تحت وب برای کاربران خود فراهم نموده اند، اما با ارائه آپدیت جدید، چنین قابلیتی برای اپلیکیشن های دسکتاپی آفیس نیز فراهم می گردد. طبق اعلام کمپانی سازنده، امکان ویرایش همزمان اسناد، نخست، برای ورد و در مراحل بعدی برای پاور پوینت و  اکسل فراهم می گردد.

نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۶ را می توانید از طریق این لینک دانلود نمایید.

 


به اشتراک بگذارید :

منبع: دیجیاتو

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com