ویندوز 7 با دنیای امروز سازگاری ندارد!

29 دي 1395      0 دیدگاه

آداک فن آوری مانیا-اخبار اطلاعات و فن  آوری-شرکت مانیا-ویندوز 7

اگر شما هنوز از ویندوز 7 استفاده می کنید بهتر است هر چه سریعتر ویندوز خود را به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.زیرا ویندوز 7 با نیازهای سیستم های نوین امنیتی همخوانی ندارد.و ممکن است مشکلات زیاده در اینده گریبانگیر شما شود.

شرکت مایکروسافت از کاربران خود خواسته حتی با وجود اپدیت های امنیتی این سیستم عامل در سال 2009 این ویندوز را کنار بگذارند.زیرا با نیاز های دنیای امروز همخوانی ندارد.و لازم به ذکر است که پشتیبانی  این شرکت از ویندوز 7 از تاریخ 14 ژانویه 2020 میلادی به پایان میرسد

 

به گفته مارکوس نیچکه مدیر بخش ویندوز در مایکروسافت آلمان ویندوز ۷ با ملزومات سیستم‌های مدرن و همچنین نیازمندی‌های امنیتی بخش فناوری همخوانی ندارد.

 این کمپانی هم‌اکنون ابزار آماده‌سازی ویندوز ۷ را منتشر کرده تا کاربران پیش‌نیازهای مورد نیاز برای ارتقاء به ویندوز ۱۰ را روی سیستم‌خود آماده کنند. پیش‌نیاز سخت‌افزاری ویندوز ۱۰ تفاوتی با ویندوز ۷ ؛ اما مایکروسافت برای سهولت بروزسانی به ویندوز ۱۰، ابزار آماده‌سازی را برای سنجش پیش‌نیازهای نرم‌افزاری برای ویندوز ۷ را معرفی کرده است. این ابزار نصب‌بودن سرویس پک یک برای ویندوز ۷ را چک می‌کند. همچنین این ابزار زبان مورد استفاده را نیز چک می‌کند تا پشتیبانی از این زبان را در ویندوز ۱۰ چک کند.

می‌توانید این ابزار را از اینجا برای ویندوز ۷ دریافت کنید.

 


به اشتراک بگذارید :

منبع:آداک فن آوری مانینا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com