پیگیری لحظه ای سفارش با ربات تلگرام آداک فن آوری مانیا

18 آذر 1394      0 دیدگاه

خریداران محترم شرکت آداک فن آوری مانیا،

از این پس این امکان فراهم می باشد که از طریق ربات تلگرام آداک فن آوری مانیا، به صورت لحظه ای از روند پردازش سفارش خود، با خبر شوید. با استفاده از این امکان جدید، با هر فرآیندی که روی سفارش شما صورت بگیرد، همان لحظه یک پیغام حاوی شماره سفارش، نام فرآیندِ در حال انجام و زمان و تاریخ به تلگرام شما ارسال خواهد شد. برای نمونه، به تصویر زیر توجه فرمایید:

برای فعالسازی این امکان پس از اضافه کردن ربات تلگرام آداک فن آوری مانیا به تلگرام خود، از خط موبایل خود یک پیامک حاوی نام کاربری (username) تلگرام خود با پیشوند: «:telegram» به شماره تلفن: 02188193969 ارسال نمایید. برای نمونه متن پیامک ارسالی باید به این شکل باشد:

telegram:pedram2014

پس از ارسال این پیامک، امکان اطلاع رسانی سفارشات به صورت خودکار برای شما فراهم خواهد شد. اما ذکر چند نکته در این رابطه ضروری می باشد.

- حتماً تلگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

- ممکن است تلگرام شما هنوز username نداشته باشد، به منظور اضافه کردن این گزینه وارد منوی تلگرام خود شوید و در بخش setting در صورتی که گزینه username خالی بود روی آن کلیک کنید و یک username برای خود برگزینید. سپس به ربات تلگرام آداک فن آوری مانیا باز گردید و عبارت user را تایپ کنید. بعد از این کار پیامک حاوی username را که در بالا توضیح داده شد به ما ارسال کنید.

 

 

- و به عنوان نکته آخر توجه کنید شماره موبایلی که با آن به آداک فن آوری مانیا پیامک ارسال می کنید، باید حتماً همان شماره موبایلی باشد که قبل از خرید همکاران ما از شما دریافت کرده اند. بنابراین در صورتی که پس از ارسال پیامک، اطلاع رسانی ها به تلگرام شما صورت نگرفت و از وجود نام کاربری در تلگرام خود هم اطمینان دارید، یک ایمیل حاوی نام و نام خانوادگی خود، شماره موبایل و نام کاربری تلگرام خود به webmaster@mania-co.com ارسال نمایید تا مشکل بررسی شود.

 

توجه داشته باشید که نام ربات تلگرام آداک فن آوری مانیا maniacocombot می باشد که شما باید آن را در بخش جستجوی تلگرام خود وارد کنید و پس از نمایش در آن بخش روی آن کلیک کرده و start را بزنید. و یا می توانید لینک زیر را در مرورگر اینترنت گوشی خود و یا هر دستگاه دیگری که روی آن تلگرام دارید وارد نمایید:

https://telegram.me/maniacocombot

 

امیدواریم از استفاده ربات تلگرام آداک فن آوری مانیا به عنوان یک دستیار ارزنده لذت ببرید.


به اشتراک بگذارید :

آداک فن آوری مانیا / واحد توسعه نرم افزار 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com