کیونپ و مدیریت دانلودها از راه دور برای IOS

8 تير 1395      0 دیدگاه

کیونپ نسخه جدید نرم افزار Qget را که جهت مدیریت دانلودها از راه دور بر روی NASها طراحی شده است را بر روی سیستم عامل iOS منتشر کرد.

شرکت کیونپ نرم افزار موبایل Qget را برای سیستم عامل iOS روانه بازار کرد. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند از راه دور به مدیریت دانلودهای خود بر روی ذخیره سازهای کیونپ بپردازند و در صورت نیاز دانلودها را فعال، متوقف و زمان بندی کرده و همچنین از سایر امکانات ذخیره ساز مانند جستجوی فایل یا برنامه از طریق منابع قابل برنامه ریزی یا از پیش تعریف شده کیونپ استفاده کنند.

Qget یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی جهت مدیریت دانلود در ذخیره سازهای کیونپ می باشد که با استفاده از تکنولوژی هایی مانند DDNS و CloudLink می تواند براحتی به ذخیره ساز متصل شده و بوسیله آدرس های مستقیم دانلود مانند BT, HTTP, FTP و یا Magnet link یک فایل را جهت دانلود و زمانبندی به نرم افزار Download Station ذخیره ساز معرفی کند. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت RRS امکان دانلود اتوماتیک فایل های جدید در یک سایت را نیز فراهم می کند.

در حال حاضر نرم افزار Qget توسط نسخه iOS 7.0 و نسخه های بالاتر از ان پشتیبانی می شود. برای استفاده از امکانات این نرم افزار پیشنهاد می شود ذخیره ساز خود را به نسخه QTS 4.2 یا جدیدتر ارتقا دهید و نرم افزار Download Station را از طریق QTS App Center بر روی آن نصب کنید.


به اشتراک بگذارید :

منبع: سایت رسمی کیونپ

امیر قربانعلی / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com